امام جمعه ابرکوه : انتخابات در کشور ما ظرفیّت اصلی برای پایگاه اجتماعی انقلاب است

ابرکوه (پانا) - امام جمعه ابرکوه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس در تاریخ انقلاب گفت: مردم نمایندگانی انقلابی ، متّدین ، شجاع ، کاردان ، مسوولیت‌پذیر، وظیفه شناس ، پرانگیزه که دلبسته به دنیا و مطامع مادّی آن نباشند در گام دوّم انقلاب انتخاب کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه ابرکوه : انتخابات در کشور ما ظرفیّت اصلی برای پایگاه اجتماعی انقلاب است

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند ، افزود: دشمنان با ایجاد مشکلات شدید اقتصادی در کشور و بد عهدی اروپایی ها و فشار آمریکایی ها منتظر دیدن نتیجه اند تا شاهد حضور حدّاقلی مردم در پای صندوق های أخذ رأی باشند .

وی اظهارکرد: اما، ملّت بزرگ ایران چنانچه در ۲۲ بهمن نشان داد که همواره وفادار به نظام و انقلاب هستند در آزمون امروز هم با حضور چشمگیر خود نشان می دهند که به دنبال ایران سربلند هستند و ایران قوی با داشتن مجلس کارامد صورت می‌گیرد و به کشور مصونیّت می بخشد .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با بیان اینکه امروز روز رقابت و فردا روز رفاقت نامزدها ، اعضای ستادها و طرفداران آنهاست ادامه داد: نامزدها باید با تسلیم شدن در برابر نتیجه انتخابات نشان دهند که انتخابات در کشور ما ظرفیّت اصلی برای پایگاه اجتماعی انقلاب است و این حضور پرشوراست که بیانگر وحدت جمعی در جهت پشتیبانی از نظام مردم سالاری دینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار