دادستان مرکز مازندران: بیشترین گزارش‌های رسیده، ادعای خرید و فروش رأی است

ساری (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران اعلام کرد که بیشترین گزارش‌های رسیده مردمی در مورد تخلف انتخاباتی، ادعای خرید و فروش رأی است.

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دادستان مرکز مازندران: بیشترین گزارش‌های رسیده، ادعای خرید و فروش رأی است

سید یونس حسینی عالمی در گفتگو با خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات مازندران تخلفات انتخاباتی گزارش شده را «جزیی» توصیف کرد و گفت: «از سراسر استان به شماره‌ای که پیش از این اعلام شد، پیامک داده و گزارش می‌دهند که پیگیری می‌شوند.»

به گفته او بیشترین گزارش‌های رسیده، ادعای خرید و فروش رای است: «ماموران به محلی که از طرف مردم اعلام می‌شود، فرستاده می‌شود.»

دادستان مرکز مازندران تأکید کرد که فعلا پرونده‌ای تشکیل نشده است و اعلام کرد که گزارش‌های رسیده از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و حوزه انتخابه بایل بوده که در بابل منجر به دستگیری شده است.

او پیرامون بحث‌هایی که در فضای مجازی منشتر می‌شود و پیشتازی کاندیدای بخصوصی را اعلام می‌کند، ضمن بیان اینکه این امر تخلف محسوب نمی‌شود، گفت: «در روند انتخابات پیشتازی کاندیداها مشخص نمی‌شود و فقط تعداد آرا مشخص است.»

حسینی عالمی در سوالی پیرامون فعالیت کمپین رای بی رای در فضای مجازی، پیگیری آن را مربوط به پلیس فتا دانست و اعلام کرد که پرونده‌‍‌ای تشکیل نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران پیش از این از مردم خواسته بود چنانچه گزارش تخلفاتی دارند آن را به شماره ۰۹۱۱۲۲۹۳۲۴۰ پیامک کنند.

۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

۷ هزار و 148 نفر برای 290 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند که سهم کاندیداهای مازندران ۱۲ کرسی است و 128 کاندیداها با هم در رقابت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار