امام جمعه یزد: انتخابات مجلس سیلی دیگری به آمریکاست

یزد(پانا)- نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد گفت: برگزاری پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور آگاهانه مردم سیلی دیگری به آمریکا و حامیان منطقه‌ای و جهانی آنهاست.

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه یزد: انتخابات مجلس سیلی دیگری به آمریکاست

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر افزود: مردم به رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدها بار دیگر به خاطر اهمیت موضوع در انتخابات مشارکت خوبی دارند.

وی ادامه داد: کسانی که هنوز موفق به رای دادن در تعیین سرنوشت آینده خود و کشور نشدند باید هرچه زودتر آرای خود را به صندوق بریزند و از نظام الهی و انقلابی خود حمایت کنند.

خطیب جمعه یزد تاکید کرد: دشمنان در ماه‌های اخیر برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات اقدام به انتشار شایعه ،شک و شبهه زیاد کردند ولی مردم به کوری دشمنان باردیگر در حال حماسه آفرینی هستند.

ناصری یزدی تاکید کرد: در ۴۰ سال گذشته استکبار و آمریکایی‌ها از تمام توطئه‌ها و فشارها برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده و می‌کنند ولی تاکنون به اهداف خود نرسیدند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد به توصیه‌های مقام معظم رهبری در باب اهمیت انتخابات و مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صنه‌های سیاسی و فرهنگی ضامن عزت و اقتدار نظام است.

ناصری یزدی اظهار داشت: افراد منتخب باید بیش از گذشته خدمت صادقانه به مردم را با همکاری سایر مسوولان در دستور کار خود قرار دهند که آنها ولی‌نعمت همه ما هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به اهمیت فرزندآوری در کشور اشاره کرد و از اینکه دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام به دنبال تضعیف کانون خانواده‌ هستند، انتقاد کرد و هوشیاری همگان را در این ارتباط خواستار شد.

ناصری یزدی یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی کشور اقدام کنند و رونق تولید و اشتغال مولد و مفید پایدار را سرلوحه امور قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار