در جمع خبرنگاران :

سردار رحیمی: برگزاری انتخابات در کمال آرامش و امنیت را تضمین میکنم

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با تمام توان و برنامه ریزی طولانی مدت امنیت تمام شعب اخذ رای را فراهم کرده است گفت که تا این لحظه مشکل قابل ذکری نداشتیم؛ آماده باش صدرصدی داریم. تضمین میکنم انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سردار رحیمی:  برگزاری انتخابات در کمال آرامش و امنیت را تضمین میکنم

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در جریان بازدید از روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسجد النبی نارمک در جمع خبرنگاران گفت: مجلس شورای اسلامی مجموعه ای برآمده از آرای مردمی است. میلیون ها نفر از ایرانیان در سراسر کشور در انتخاباتی رقابتی و با شکوه شرکت میکنند تا نمایندگان را به عنوان عصاره ملت انتخاب کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان با تصویب قوانین در مجلس، نقشه راه و مسیر حرکت آینده جمهوری اسلامی را برای سال های بعد تهیه و ترسیم می کنند، مجلس جایگاه و قدرت نظارتی بر دستگاه های مختلف دارد و در واقع آن ها به عنوان نمایندگان ملت ترسیم کننده مسیر حرکت آینده نظام و انقلاب هستند لذا هر چه مجلس با پشتوانه رای قویتر و قدرتمند تری از مردم تشکیل شود نمایندگان آن می‌توانند با توان بیشتر اقدامات را انجام دهند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم و علاقه مندان به نظام جمهوری اسلامی و ایران اسلامی در انتخابات بسیار مهم است. آن ها با انتخاب نمایندگان متدین ،جهادی، انقلابی و کارآمد و ولایتی زمینه ای را فراهم کنند که نظام با وجود این حجم از توطئه ها از سوی دشمنان بتواند گام های مستحکمی را برای عمران آبادانی و پیشرفت کشور بردارد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در توضیح اقدامات انجام شده برای تامین امنیت انتخابات گفت: مسوولیت امنیت انتخابات و هزاران شعب اخذ رای در سراسر کشور بر عهده نیروی انتظامی است. کسانی که در مجموعه فرمانداری ها و شورای نگهبان فعال هستند و یا مردمی که رای می‌دهند همه به پشتوانه امنیت تامین شده پلیس و نیروی انتظامی شرکت حضور دارند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با تمام توان و برنامه ریزی طولانی مدت امنیت تمام شعب اخذ رای را فراهم کرده است گفت که تا این لحظه مشکل قابل ذکری نداشتیم؛در تهران بالغ بر ۴۵۵۲ شعبه اخذ رای داریم که بیش از ۱۴ هزار نفر از همکاران من مشغول برقراری نظم و انتظامات و امنیت انتخابات هستند . در کنار این، برقراری امنیت شهر و فعالیت ها و خدمات به مردم در کلانتری ها و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می شود ما آماده باش صدرصدی داریم. تضمین و تاکید دارم که انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار