حضور گسترده در انتخابات، در آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر گفت: بین امنیت کشور و مشارکت مردم یک رابطه تنگاتنگ وجود دارد پس هرچه حضور بیشتر باشد این حضور بر آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور گسترده در انتخابات، در آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نخستین ساعات آغاز کار رای‌گیری با حضور در شعبه شماره 90 اخذ رای واقع در اسکله شماره 7 بندر بوشهر پس از انداختن رای خود به صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه امروز در این شرایط حساس مهم است مشارکت و حضور بالا و پررنگ مردم در عرصه انتخابات است که پیام استقلال و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان دارد.
وی بیان کرد: هرکسی براساس تحلیلی، برداشت و برنامه‌ای که از سوی کاندیداها ارائه شده نسبت به انتخاب اصلح اقدام می‌کند اما آنچه مهم است حضور پرشور در پای صندوق‌های رای با هدف پشتیبانی از نظام، انقلاب و ناامید کردن دشمنان است.
گراوند اضافه کرد: حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای به طور قطع به امنیت، توسعه و بالندی کشور کمک می‌کند.
وی ادامه داد: بین امنیت کشور و مشارکت مردم یک رابطه تنگاتنگ وجود دارد پس هرچه حضور بیشتر باشد این حضور بر آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود.
استاندار بوشهر اضافه کرد: انتخابات یک تکلیف سیاسی است و بعنوان مسلمان و کسی که زیر چتر نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم باید در این عرصه حاضر شویم.
وی تاکید کرد: مردمی که همیشه پای نظام، انقلاب و آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهیدان بودند امروز نیز با صلابت در این صحنه حساس حاضر نقش آفرین باشند.
گراوند با اشاره به حضور 37 هزار و 659 رای اولی در استان بوشهر گفت: رای اولی‌ها فرصت را از دست ندهند و شناسنامه خود را با مهر رای دادن به جمهوری اسلامی مزین کنند چرا که این رای به نظام و انقلاب است.
وی بیان کرد: از مردم تقاضا می‌شود در ساعات‌های اولیه رای گیری در پای صندوق‌های رای با حساسیت حاضرو در این تکلیف سیاسی مشارکت داشته باشند.
استاندار بوشهر گفت: براساس قانون جدید و تفسیر شورای نگهبان بعد از ساعت 24 رای گیری نخواهیم داشت و همه شعب بسته می‌شوند برهمین اساس کسانی که علاقمند مشارکت و نقش آفرینی در این رویداد مهم هستند انتظار می‌رود در نخستین ساعات رای گیری در این رویداد مهم شرکت کنند.
گراوند یادآور شد: براساس بررسی‌های انجام شده در نخستین ساعات آغاز کار رای گیری تمام شعبه اخذ رای در استان فعال شدند و این مشارکت بالای مردم را نوید می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار