استاندار یزد: مشارکت مردم در انتخابات معادلات دشمنان را بهم می‌زند

یزد ( پانا )- استاندار یزد گفت: عرضه انتخابات از صحنه‌هایی است که دشمنان در آن تلاش می‌کنند تا پشتوانه مردمی نظام را تضعیف کنند و مشارکت بالای مردم در این رویداد مهم سیاسی، معادلات دشمن را برهم می‌زند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار یزد: مشارکت مردم در انتخابات معادلات دشمنان را بهم می‌زند

محمدعلی طالبی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در حوزه اخذ رای شماره یک استان در مسجد حظیره یزد در گفت و گو با رسانه‌های استان اظهار داست: در چهل سال گذشته دشمن برنامه‌ریزی زیادی کرد تا حرکت ما را متوقف و نظام را باشکست مواجه کند، آنها در این مسیر با به شهادت رساندن سردار سلیمانی حتی به تروریسم آشکار دولتی نیز دست زدند.

وی تصریح کرد: رویکرد دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است تا اعلام کنند نظام پشتوانه مردمی خود را از دست داده و پیام مشارکت حداکثری در انتخابات، نمایش اتحاد و همدلی جامعه است و امروز که برای حضور در انتخابات وارد صف رای دهندگان شدم، حضور در این صف برای من دلپذیر بود، صبح نیز در دیدار از شعبه های اخذ رای در تفت، حضور مردم در ساعات اولیه مبین مشارکت خوب آنان در این انتخابات بود.

طالبی ادامه داد: در اکثر کشورهای دنیا حتی آمریکا که مدعی دمکراسی است آمار مشارکت در انتخابات مختلف زیر ۵۰ درصد بوده اما آنان در خصوص نظام اسلامی دنبال القاء ناکارآمدی و کاهش مشروعیت مردمی هستند که در این سال‌ها مردم با احساس مسئولیت پای آرمان‌ها خود مانده و نمایش شکوهمندی از مشارکت خود در صحنه های مختلف را رقم زده اند.

وی گفت: مردم در همه صحنه ها با عشق و علاقه حضور می یابند و در معادلات مختلف در خصوص ایران نتایج حضور مردم را می توان دید که مشارکت آنان نقشه های دشمن را خنثی می کند.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: با رای حداکثری مردم استان یزد به عنوان یکی از استان‌های نخبه پرور کشور، منتخبان توانمندی برگزیده شوند تا در مجلس از منافع استان دفاع و در رفع مشکلات کشور و یزد اثرگذار باشند.

طالبی یادآور شد: در ۶ ماه گذشته عواملی اجرایی و نظارت بر انتخابات تلاش زیادی برای بسترسازی برگزاری انتخاباتی پرشور را انجام دادندو در این مسیر فراز و فرودهای زیادی وجود داشت که امروز مشارکت خوب مردم نتیجه این تلاش ها خواهد بود و آنچه که برای برگزارکنندگان انتخابات مهم است سلامت برگزاری و حضور حداکثری مردم است و اینکه چه کسانی انتخاب شوند، برای مجریان فرقی ندارد.

وی تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای حضور مردم و ثبت رای آنان فراهم شده و عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت، تمامی اقدامات لازم را برای صیانت از آراء مردم انجام داده اند اما مسئولیت ما با این انتخابات به پایان نمی رسد و نمایندگانی که انتخابات می شوند باید تلاش کنند تا ما نقطه عطفی را برای توسعه و پیشرفت استان داشته باشیم.

از چهار حوزه انتخابیه استان یزد، چهار نفر به عنوان نمایندگان مردم این استان به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار