هدیه ویژه اسکووچیچ برای ملی‌پوشان فوتبال ایران؛ تکلیف شب عید مشخص شد

تهران (پانا) – تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با هنگ کنگ در انتخابی جام جهانی 2022 به اردو خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۰۲۵۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هدیه ویژه اسکووچیچ برای ملی‌پوشان فوتبال ایران؛ تکلیف شب عید مشخص شد

با اینکه تا چند هفته پیش به نظر می‌رسید باید در انتظار آغاز اردوی جدید تیم ملی زیر نظر علی دایی یا امیر قلعه‌نویی باشیم، اما فدراسیون فوتبال در انتخابی عجیب و غیر قابل پیش‌بینی دراگان اسکووچیچ را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی کرد تا این مربی کروات آماده آغاز تمرینات تیم ملی شود.

اسکووچیچ که این روزها در حال تماشای عملکرد تیم‌های باشگاهی ایران است، قصد ندارد در ماه اسفند اردویی برای تیم ملی در نظر بگیرد و از آنجا که بر خلاف کارلوس کی‌روش، علاقه‌ای به اردوی بلند مدت ندارد، بازیکنان تا عصر 28 اسفند که پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر خواهد بود، در اختیار تیم‌های باشگاهی خواهند بود و دقایقی پس از پایان دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر، لیست جدید تیم ملی اعلام خواهد شد.

براساس شنیده‌ها، با اینکه شایعاتی وجود داشت که اردوی تیم ملی از 29 اسفند آغاز خواهد شد، اما اسکووچیچ قصد دارد بازیکنان را شب عید و زمان تحویل سال در اختیار خانواده‌ها قرار دهد و اردوی تیم ملی از عصر اول فروردین 1399 برای دیدار با تیم ملی هنگ کنگ آغاز خواهد شد.

دیدار تیم‌های ملی ایران و هنگ کنگ در هفته ششم دور اول انتخابی جام جهانی 2020، پنجشنبه هفتم فروردین از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار