ثبت بیش از ۹۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از ثبت ۹۸ میلیون و ۵۳ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از ۹۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل اظهارکرد: این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شماری در ۱۱ ماه گذشته به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳/۵ درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به اینکه بیشترین تردد با ۱۰ میلیون و ۱۲۱ هزار مورد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس به ثبت رسیده افزود: در محور اردبیل سه راهی سرعین و بالعکس ۸ میلیون و ۶۲۰ هزارتردد و اردبیل مغان و بالعکس محدوده سه راهی صحرا نیز ۶ میلیون و ۷۹۵ هزار تردد به ثبت شده است.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان میانگین سرعت استان را در مدت یاد شده ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: عملیات نصب ۱۶ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محور‌های مشکین شهر پارس آباد و اردبیل سرچم درحال انجام است.

رحمتی هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد:علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار