سهم ۵۰ درصدی خیران برای تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند

شیراز(پانا)_مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه یکی از اولویت‌های این نهاد تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند است، گفت: سهم خیرین در تامین جهیزیه، ۵۰ درصد است و مابقی نیازها توسط این نهاد حمایتی مرتفع می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
سهم ۵۰ درصدی خیران برای تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند

محمد بذرافشان، با اشاره به اینکه کمیته امداد فارس با یاری خیرین در همه زمینه‌ها درمان، جهیزیه، اشتغال و ... به شکل موفقی ورود کرده است، یکی از دغدغه‌های مهم مددجویان این نهاد خصوصا زنان سرپرست خانوار را مسکن اعلام و اضافه کرد: اقدامات خیرین در رفع محرومیت، تاثیری فراگیر داشته و اثرات آن در نسل‌های بعد هم دیده می‌شود.

بذرافشان ادامه داد: ساخت هر واحد مسکونی می‌تواند سرنوشت کودکان و خانواده‌های مددجویان کمیته امداد را متحول کرده و بر نسل‌های آینده تاثیر بگذارد.

او، تامین جهیزیه را بعد از مسکن جزو اولویت‌ها برشمرد و گفت: در سال‌های گذشته مبلغی بین ۲ تا ۳ میلیون تومان کمک تهیه جهیزیه پرداخت می‌شد که به واسطه وضعیت اقتصادی و وجود تورم، پاسخگو نبود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، افزایش کمک‌ها در زمینه تامین جهیزیه را یادآور شد و گفت: سهم خیرین در تامین جهیزیه، ۵۰ درصد است و مابقی نیازها توسط این نهاد حمایتی مرتفع می‌شود.

بذرافشان در ادامه سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن، عمل خیرین را مصداق عمل صالح دانست و افزود: خیرین کسانی هستند که کارهای شایسته انجام می‌دهند و خداوند محبت آن‌ها را در دل مردم افزون می‌کند.

او با بیان اینکه کمک به نیازمندان همواره سرلوحه زندگی همه اولیا و ائمه و اهل بیت(ع) بوده است، گفت: اگر ما امروز به کار خود در مجموعه کمیته امداد افتخار می‌کنیم به خاطر حضور شما خیرین در کنار ما است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس تأکید کرد: خیرین با تاسی به حضرت زهرا(س) نیازمندان را از کرامت خود بهره‌مند کرده‌اند و این فضل الهی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار