آغاز فعالیت رسمی سامانه ملی خیرین در مدرسه‌سازی از فروردین ۹۹ 

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه سامانه ملی خیرین در حوزه مدرسه‌سازی ایجاد شده است و از ساعت ۱۴ امروز اطلاعات آن بارگذاری می‌شود، خبر داد که از این سامانه ملی فروردین ۱۳۹۹ رونمایی می‌شود. 

کد مطلب: ۱۰۲۵۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت رسمی سامانه ملی خیرین در مدرسه‌سازی از فروردین ۹۹ 

مهرالله رخشانی‌مهر در نشست وزیر آموزش و پرورش با مسوولان شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز استان‌های کشور که صبح امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره جایگاه زنان، گفت: بانوان و مادران خیر زیادی در کشور در امور مختلف خیر فعالیت می‌کنند، اما چه فعالیت اجتماعی از این مهم‌تر که در حوزه آموزش و پرورش و مدرسه‌سازی وارد شوند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: بعد از پیگیری‌های فراوان، روزی به عنوان تکریم خیرین مدرسه‌ساز تعیین شده است که با تلاش وزیر آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی حاصل شد.

او از ایجاد سامانه خیرین مدرسه‌ساز و بارگذاری اطلاعات از ساعت ۲ امروز خبر داد و گفت: این سامانه را وزیر آموزش و پرورش درخواست کرده بودند تا ایجاد شود و اطلاعات مورد نیاز مدرسه‌سازی در آنجا قرار داده شود تا هر کسی با هر توانی در این حوزه کمک کند. این سامانه در فروردین سال آینده رونمایی خواهد شد.

به گفته رخشانی‌مهر اعتبارات مشارکتی بین آموزش و پرورش و خیرین به ۲۷۰۰ میلیارد تومان برای سال آینده رسیده است.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سردیس خیرین از جمله مرحوم حافظی در سال آینده آماده خواهد شد، گفت: کتاب‌هایی از زندگی خیرین مدرسه‌ساز در حال تدوین است و به زودی رونمایی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار