اتصال انتقالی مترو اسلامشهر به تهران قطعی شد

اسلامشهر (پانا) - شورای عالی ترافیک کشور ، اتصال نتقالی مترو اسلامشهر به خط 3 مترو تهران را با رای قاطع به تصویب رساند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اتصال انتقالی مترو اسلامشهر به تهران قطعی شد

در جریان برگزاری جلسه روز چهارشنبه سی ام بهمن 98 شورای عالی ترافیک کشور به منظور بررسی نحوه اتصال مترو اسلامشهر به خط 3 مترو تهران پس از بررسی وطرح نظرات کارشناسی، موضوع اتصال خط اسلامشهر به مترو تهران به صورت انتقالی به تصویب رسید تا فرضیه های مطرح شده پیرامون این موضوع به پایان برسد.

پیشتر مباحث این جلسه در رابطه با این موضوع بود تا خط مترو اسلامشهر در ایستگاه آزادگان خاتمه بیابد و از آنجا همانند ایستگاه مترو صادقیه، مسافران اسلامشهری با تعویض خط قطار خود به صورت تبادلی وارد خط 3 مترو تهران شوند .

لیکن بر اساس تصمیم امروز شورای عالی ترافیک به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری در خصوص مسائل ترافیکی کشور ، این فرضیه خاتمه یافت به گونه ای که مسافران اسلامشهری مترو می توانند از ایستگاه مبداء میدان نماز مستقیم وبدون تغییر خط وقطار تا درون شبکه عظیم مترو پایتخت سفر کنند.

در جریان تصویب این مطالبه مهم، حمایتها و تلاشهای زیادی از سوی مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری صورت گرفت که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهربه نمایندگی از طرف همه شهروندان از مساعی و همراهی تمام افراد مرتبط قدرانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار