فرماندار اسلامشهر:حضور پرشور رأی اولی ها در انتخابات دوم اسفند 98

اسلامشهر (پانا) - نشست آموزش جامع 2 هزار نفری مجریان ستادی و اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان اسلامشهر،با حضور مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور، فرماندار و معاونین و مسئولین ارگانها و نهادها در ورزشگاه امام خمینی (ره) منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:حضور پرشور رأی اولی ها در انتخابات دوم اسفند 98

در این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر سخنانی با تأکید بر رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات اظهار کرد:عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در مسئولیتهای گوناگون به تفکیک وظایف خود را در چارچوب قانون انجام می دهند ،ولیکن اهتمام همه در برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مدار است.

او در ادامه افزود: آزمون بزرگی بر اساس سخنان امام راحل و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در پیش است که با ترغیب به حضور همه در انتخابات ،امیدواریم شاهد افتخار آفرینی مجدد مردم ایران اسلامی در این عرصه مهم باشیم.

مرسلپور با تقدیر از زحمات مدیران آموزش و پرورش اسلامشهر و بخش چهاردانگه بر حضور پرشور رأی اولی ها در انتخابات دوم اسفند 98تأکید کرد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام نوروز پور رییس هیأت نظارت شورای نگهبان شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با اعلام آمادگی کامل بازرسین و فراگرفتن آموزشهای لازم در طول سال از حضور 1500نفر از نیروهای این نهاد در امر برگزاری انتخابات دوم اسفند نود و هشت در شهرستان اسلامشهر و مناطق تابعه خبر داد.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار