مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور :مسئولین و عوامل اجرایی انتخابات فارغ از هرگونه تفکرات سیاسی حق‌الناس را با حساسیت ویژه‌ای دنبال کنند

اسلامشهر (پانا) - نشست آموزش جامع 2 هزار نفری مجریان ستادی و اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان اسلامشهر،با حضور مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور، فرماندار و معاونین و مسئولین ارگانها و نهادها در ورزشگاه امام خمینی (ره) منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور :مسئولین و عوامل اجرایی انتخابات فارغ از هرگونه تفکرات سیاسی  حق‌الناس را با حساسیت ویژه‌ای دنبال کنند

در این مراسم حمید ملانوری مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور در سخنانی اظهار کرد: انتخابات از مهم‌ترین اهداف پیروزی انقلاب اسلامی است و این موضوعی است که مورد توجه امام خمینی(ره) بوده و در این راستا تلاش کلیه عوامل اجرایی انتخابات اعم از هیأت های اجرایی و نظارت را رعایت کامل قانون عنوان کرد.

او در ادامه برگزاری انتخابات و حضور مردم را در این عرصه نتیجه حکومت مردم بر مردم، شایسته سالاری و حاکمیت اراده مردم دانست که در سرنوشت خود تصمیم گیرنده هستند.

ملانوری بیان کرد: همه گروه‌های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب یک هدف را دنبال می‌کنند و آن پیشرفت، توسعه، خدمت و نهایت رضایتمندی مردم است .

او تصریح کرد: اکنون دشمنان ما سعی در ترویج بی‌اعتمادی و بی‌انگیزگی در کشور با استفاده از رسانه‌های خود و به‌کارگیری اقدامات روانی و تبلیغاتی هستند که تخریب روان شخص صدمه اش از تخریب نظامی بسیار مهم تر است.

مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور به بیان چهار موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دیگر مسئولین در مورد انتخابات اشاره کرد وگفت: در مورد نخست نخبگان و چهره‌های سیاسی با ثبت نام پا به عرصه انتخابات گذاشته و به‌عنوان داوطلب و نامزد انتخابات حقیقت خود را عرضه می‌کنند.

ملانوری بیان کرد: مورد دوم تأمین امنیت انتخابات است که دستگاه‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی از جمله نیروی انتظامی و نظامی از ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات، حین و بعد از برگزاری انتخابات کمک به برقراری ایجاد امنیت برای فضای سالم انتخاباتی می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: در مبحث سوم سلامت انتخابات مد نظر است و رعایت عدالت، انصاف، تقوا و پرهیز از جانبداری به‌صورت جدی می بایست مورد توجه قرار گیرد و در نهایت قانون‌مداری و رعایت مُرّ قانون حائز اهمیت است.

مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور در مورد چهارم تأکید کرد: مسئولین و عوامل اجرایی فارغ از هرگونه تفکرات سیاسی رعایت و موضوع حق‌الناس را با حساسیت ویژه‌ای دنبال کنند تا با برگزاری انتخابات سالم و قانون مدار اقتدار و عزت نظام اسلامی را به همه جهانیان نشان دهیم.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار