نوروز 99 منتظر اکران چه فیلم‌هایی باشیم

تهران (پانا) - در آستانه آغاز سال جدید شمسی و تعطیلات نوروزی فیلم‌هایی متقاضی اکران نوروزی هستند که البته هنوز خبری قطعی از اکران نوروزی منتشر نشده است و شورای اکران لیست اکران نوروزی را اعلام نکرده است.

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نوروز 99  منتظر اکران چه فیلم‌هایی باشیم

با توجه به اینکه فیلم برگزیده تماشاگران در جشنواره فیلم فجر معمولا جزو فیلم‌های اکران نوروزی قرار می‌گیرد احتمالا فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی در صدر لیست اکران عید نوروز قرار داشته باشد. جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته آ بهرام، علی شادمان و نیره فراهانی از بازیگران این فیلم هستند. فیلم در جشنواره فیلم فجر 38 برنده 6 سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بازیگر نقش مکمل زن و مرد شد.

همچنین زمزمه‌هایی از حضور فیلم‌های «بازیوو»، «خروج» و «انفرادی» در کنار «خوب بد جلف ۲؛ ارتش سری» در لیست اکران نوروزی شنیده می‌شود و ظاهرا این فیلم‌ها جزو آثار اکران نوبت اول نوروز ۹۹ خواهند بود.

فیلم‌های «لامینور» ساخته داریوش مهرجویی و «مردن در آب مطهر» ساخته برادران محمودی نیز متقاضی اکران نوروزی هستند.

«بازیوو» با موضوع کودک و نوجوان است و فضای فانتزی دارد و امیر حسین قهرایی آن را کارگردانی کرده و به تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی است.

فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با موضوع نقد شرایط موجود اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... کشور است و در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. فرامرز قریبیان پس از سال‌ها دوری از سینما نقش اصلی مرد آن را ایفا کرده است.

فیلم کمدی «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان است و مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر و ... از جمله بازیگران آن هستند.

فیلم کمدی «خوب بد جلف ۲؛ ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی و بازی سام درخشانی، پژمان جمشیدی و ... است که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. قرار است شروع اکران‌های نوروزی ۱۳۹۹ با هفت فیلم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار