معاونت تربیت بدنی و سلامت :

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی جشنواره مهارت های حرفه ایی معلمان تربیت بدنی

بوشهر(پانا)_جلسه کارگروه تخصصی جشنواره مهارت های حرفه ایی معلمان تربیت بدنی ( روش های برتر تدریس، رقابت های علمی و تخصصی، ابتکارات و خلاقیت ) در اداره تربیت بدنی برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه تخصصی جشنواره مهارت های حرفه ایی معلمان تربیت بدنی

جلسه کارگروه تخصصی جشنواره مهارت های حرفه ایی معلمان تربیت بدنی ( روش های برتر تدریس، رقابت های علمی و تخصصی، ابتکارات و خلاقیت) با حضور کارشناسان حوزه ستادی و سرگروه های درس تربیت بدنی در اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل برگزار گردید.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی گفت : جشنواره مهارت های حرفه ایی معلمان تربیت بدنی ( روش های برتر تدریس، رقابت های علمی و تخصصی، ابتکارات و خلاقیت) فرایند هدفمندی است که در آن معلمان درس تربیت بدنی با مشارکت فعال در دوره آموزشی پژوهشی محور و شرکت در رقابت های ورزشی مهارت محور مورد نیاز و مطلوب کلاس درس تربیت بدنی، تجارب تدریس، صلاحیت ها و شایستگی های حرفه ایی خود را ارتقا خواهند داد.

هوشیار اضافه کرد: این جشنواره در سطوح منطقه/ شهرستان، استان و کشور به تفکیک معلمان تربیت بدنی زن و مرد در پنج گروه سنی و در دو بخش تجویزی و اختیاری برگزار می گردد.در ضمن برگزاری کارگاه آموزشی در چهار قطب در 18 شهرستان/ منطقه استان برای تبیین دستورالعمل و ترغیب معلمان تربیت بدنی به حضور در این جشنواره نیز در دستور کار قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار