پیشتازان رأی‌اولی‌ مازندران با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند؛

مدیرکل آموزش و پرورش: رأی‌اولی‌های مازندران در انتخابات دوم اسفند حضور حداکثری دارند

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در حضور اعضای پیشتاز رأی‌اولی و در آستانه انتخابات دوم اسفند، با اشاره به جمعیت 41 هزار و 126 نفری رأی‌اولی استان، تأکید کرد که این جمعیت جوان در گام دوم انقلاب با انگیزه فراوان برای مبارزه با استکبار جهانی در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۰۲۴۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش: رأی‌اولی‌های مازندران در انتخابات دوم اسفند حضور حداکثری دارند

ظهر امروز دانش‌آموزان پیشتاز رأی اولی ناحیه دو شهرستان ساری ضمن دیدار با آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، نماز ظهر و عصر را به اقامت او به جا آوردند.

علی‌رضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این دیدار، حضور پیشتازان شهرستان ساری در این جمع را نشانی از بیعت دوباره آنان با اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری برشمرد.

او به سه نکته‌ای که رهبری در دیدار با دانش‌آموزان مطرح کردند، اشاره کرد و ادامه داد: «اولین نکته این است که دشمن را خوب بشناسید. دشمن‌‌شناسی مهم‌ترین مؤلفه برای دانش‌آموزان در حوزه تعلیم و تربیت به حساب می‌آید. زیرا برنامه‌های ما در حوزه تعلیم و تربیت و فرهنگ برای مبارزه با تهاجم فرهنگی و شبیه‌خون فرهنگی است و یکی از این برنامه‌ها برگزاری یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.»

سعدی‌پور تأکید کرد: «در سند تحول بنیادین به دنبال تربیت فرزندانی هستیم که متعهد، ایثارگر، وطن‌دوست و ولایتمدار باشند.»

او ارتباط با خالق و خوب درس خواندن را از دیگر نکاتی برشمرد که مقام معظم رهبری در آن دیدار مطرح کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به انتخابات پیش رو و جمعیت 41 هزار و 126 نفری رأی‌اولی مازندران، گفت: «این جمعیت جوان در گام دوم انقلاب با انگیزه فراوان برای مبارزه با استکبار جهانی در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت.»

سعدی‌پور هدف سازمان دانش‌آموزی را ایجاد تعاون و مشارکت و ارتقای کیفیت تربیت و فرهنگ برشمرد و گفت: «فرزندان شایسته مازندران در سازمان دانش‌آموزی در تلاش هستند تا اعضای 40 هزار نفری آن با مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آشنا شوند.

او اظهار امیدواری کرد که تعداد اعضای سازمان دانش‌آموزی به عدد بالاتری برسد و آن را منوط به همکاری شهرستان‌ها و مناطق برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار