فرمانده یگان‌های ویژه ناجا

یگان ویژه با تمام ظرفیت آماده برگزاری انتخابات مجلس است

تهران (پانا) - فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت یگان ویژه آماده برگزاری انتخابات است و اولویت این یگان در انتخابات پیش رو، تامین امنیت وایجاد آرامش برای رای دهندگان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۲۴۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
یگان ویژه با تمام ظرفیت آماده برگزاری انتخابات مجلس است

به گزارش سایت پلیس، سردار حسن کرمی از آمادگی یگان ویژه برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: دوم اسفند ماه، نماد همدلی مردم ایران زمین و برگ زرین دیگری بر تاریخ این مرز و بوم خواهد بود، که ان شاءالله با مشارکت حداکثری مردم ولایت مدار در انتخابات، سخن بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را که فرمودند "میزان رای ملت است" به منصه ظهور خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه انتخابات موضوع سرنوشت ساز و پر اهمیتی است، تصریح کرد: مردم ما نسبت به تعیین سرنوشت کشور خود احساس مسئولیت و وظیفه می کنند، که میزان مشارکت مردم در انتخابات گذشته کشور گواه این ادعاست.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم این انتخابات نیز همچون گذشته، در کمال آرامش، اقتدار و امنیت برگزار شود، گفت: یگان ویژه آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است و با برنامه ریزی دقیق در 2 اسفند ماه، روز سرنوشت ساز ملت ایران، تلاش خواهد کرد با به کارگیری تمام ظرفیت و پتانسیل خود، از برگزاری انتخابات در فضایی سرشار از نظم و امنیت، صیانت کند.

وی اظهار داشت: انقلاب امروز در میان مردم زنده تر از گذشته است و مردم با افزایش بصیرت و سطح آگاهی خود و پیروی از ولایت فقیه و با حضور پررنگ و پر شکوه می توانند با انتخابی صحیح، سرنوشت خود و آینده کشور و انقلاب را تعیین کنند.

سردار کرمی تصریح کرد: سازماندهی این نیرو از ماه ها قبل در دستور کار قرار گرفته بود تا با صلابت در کنار دیگر واحدها برای تامین نظم و امنیت انتخابات حضور داشته باشند تا این رویداد تاریخی، انقلابی و مردمی به دور از هرگونه مشکل با سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان مهم ترین دستاورد یگان ویژه را حضور مقتدرانه در ماموریت ها دانست و عنوان کرد: امید است با همدلی، هماهنگی و تعامل سازنده بین همه دستگاه ها یک انتخابات خوب و دشمن شکن برگزار شود و یگان ویژه در این مسیر همچون گذشت تمام توان خود را برای تامین امنیت انتخابات و برگزاری این مهم به دور از حاشیه به کار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار