خرید ۱۴۰۰ تن میوه شب عید در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از خرید یک هزار و ۴۰۰ تن میوه شب عید در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
خرید ۱۴۰۰ تن میوه شب عید در استان اردبیل

ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: برای تأمین میوه شب عید تمهیدات لازم انجام شده و یک هزار و ۴۰۰ تن سیب و پرتقال میوه شب عید با هدف تنظیم بازار استان اردبیل از کشاورزان خریداری شده است.

او افزود: ۵۰۰ تن سیب از محصولات داخل استان خریداری شده که ۴۰۰ تن در سردخانه‌های شهرستان مشگین شهر و ۱۰۰ تن آن نیز در سردخانه‌های شهرستان اردبیل ذخیره سازی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: ۹۰۰ تن پرتقال از استان مازندران خریداری شده که تا بحال ۳۸۰ تن آن به استان اردبیل حمل شده و مابقی نیز نهایتا تا ۱۰ اسفند ماه به استان حمل خواهد شد تا در شب عید در بین مردم توزیع شود.

عزیزی گفت: در تأمین میوه شب عید و توزیع گوشت مرغ هیچ گونه مشکلی نداریم و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

او همچنین در رابطه با آمار جوجه ریزی در استان تصریح کرد: به طور متوسط ماهانه ۴ هزار تن گوشت مرغ در استان اردبیل تولید خواهد شد که مصرف ماهانه استان ۲ هزار و ۹۰۰ تن می‌باشد که هزار و ۱۰۰ تن مازاد بر نیاز استان تولید می‌شود که در این رابطه هیچ نگرانی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: افزایش قیمت کالای اساسی هیچ توجیهی ندارد و انتظار می‌رود در این زمینه با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم نظارت‌ها و بازرسی‌ها تشدید شود و برخورد با متخلفان مبنای کار باشد.

عزیزی بیان کرد: گشت‌های کنترل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از اول اسفند ماه فعال و گشت‌های بازرسی تعزیرات حکومتی از ۱۵ اسفند ماه نظارت خود را بر افزایش قیمت‌ها آغاز خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار