پرویز مظلومی: مافیا به فوتبال ایران آمده است؛ با انتخاب اسکووچیچ به فوتبال ایران بی‌احترامی کردند

تهران (پانا) – سرمربی سابق استقلال تهران با انتقاد شدید از انتخاب دراگان اسکووچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران، این انتخاب را توهین به فوتبال ایران دانست.

کد مطلب: ۱۰۲۴۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پرویز مظلومی: مافیا به فوتبال ایران آمده است؛ با انتخاب اسکووچیچ به فوتبال ایران بی‌احترامی کردند

پرویز مظلومی که صبح امروز مهمان برنامه سلام صبح بخیر بود، درباره انتخاب دراگان اسکووچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: من احترام خاصی برای شخصیت اسکووچیچ قائل هستم، مربی هستند که چند سال است در ایران حضور دارد ولی بیایید بررسی کنیم و با مردم صادق باشیم، این مردم همیشه نشان داده‌اند خیلی صادق هستند اما چرا ما صداقت نداریم؟ چرا نمی‌گویید بر چه اساسی بوده است؟

سرمربی سابق استقلال در واکنش به این موضوع که احتمالا فدراسیون به این علت اساس انتخاب اسکووچیچ را بیان نمی‌کند؟ گفت: سرمربی تیم ملی ایران شوخی نیست، مربی را به تیم ملی آورده‌اند که تیم دست یکی دستش بوده، بعد مربی تیم ملی می‌شود؟ ما چطور این موضوع را هضم کنیم.

وی ادامه داد: شما با این انتخاب به فوتبال ایران بی‌احترامی کردید، شما دروغ گفتید. آمدند گفتند انتخاب ما مربی ایرانی است اما با این انتخاب به فوتبال ایران بی‌احترامی کردید. اسکووچیچ بعد از اینکه از تیم خونه به خونه به کشورش رفت در کشور خودش به او تیم ندادند. چه دلال بازی در فوتبال ایران هست که مربی را به صنعت نفت بیاورند؟ مردم آبادان چه گناهی دارند؟ به شما کار دادند و اسمت را مطرح کردند اما بیماری قلبی گرفتی، دخترت مریض شد و به هزار ترفند و دروغ رفتی.

مظلومی در پایان گفت: نفت آبادان سه باخت پشت سر هم آورده است، چه کسی باید جوابگو باشد؟ تیمی که امید سهمیه داشت را شما نابود کردید اما بعد تیم ملی را به او می‌دهند؟ پاداش می‌دهید؟ چه کسی باید جوابگو باشد؟ فوتبال ایران را چه کسی اداره می‌کند؟ من 3 ماه است هیچ مصاحبه رسانه‌ای نکردم چون از این فوتبال دلخورم. از دوستان رسانه‌ای عذرخواهی می‌کنم که جواب نمی‌دادم اما من دلم از فوتبال پر است. جابجایی‌هایی در بین مربی‌ها می‌شود که انگار مافیا به فوتبال ایران آمده است. یک حرفی قبلا زدم گفتم حالم از این فوتبال بهم می‌خورد چون این چیزها را می‌بینم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار