۵۳ صندوق اخذ رای مجلس یازدهم در شوط مستقر می‌شود

ارومیه (پانا) - فرماندار شوط گفت: ۵۳ شعبه و صندوق اخذ رای همزمان با روز برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان مستقر می‌شود که از این تعداد ۳۵ فقره مربوط به بخش مرکزی و ۱۸ فقره مربوط به بخش «قره‌قویون» است.

کد مطلب: ۱۰۲۴۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
۵۳ صندوق اخذ رای مجلس یازدهم در شوط مستقر می‌شود

حسن عبدالهی با اشاره به اینکه ۳۰ صندوق از این تعداد ثابت و ۲۳ صندوق دیگر سیار است، بیان کرد: تخلف تبلیغاتی نامزدها در این شهرستان رصد و کنترل می‌شود و تاکنون مشکل خاصی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گزارش نشده و مردم با شور و شوق و در کمال آرامش در ستادهای انتخاباتی فعالیت می‌کنند.

فرماندار شوط با بیان اینکه همه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در شهرستان شوط فراهم بوده، اضافه کرد: تمهیدات لازم در راستای بازگشایی احتمالی راه‌های روستایی پس از بارش‌های پیش‌رو نیز اندیشیده شده‌است.

وی با اشاره به اینکه به طور میانگین برای هر صندوق حدود ۲۰ عامل اجرایی در این شهرستان در نظر گرفته شده، بیان کرد: در مجموع حدود یک‌هزار و ۲۰۰ عامل اجرایی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فعال خواهند بود.

وی گفت: جلسات متعددی نیز با تمامی عوامل اجرایی نیز برگزار شده و توصیه‌های لازم نیز داده شده‌است تا شاهد برگزاری هرچه پرشکوه انتخابات در ۲ اسفند باشیم.

شوط از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی و یک حوزه فرعی است؛ شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران که بیش از ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد، یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۲ اسفند امسال، جمعه هفته جاری در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار