تشکیل" کارگروه تبیین و اجرای بیانیه گام دوم" در لرستان

خرم‌آباد(پانا)- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در یکصد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کارگروه تبیین و اجرای بیانیه گام دوم در ذیل این شورا تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل" کارگروه تبیین و اجرای بیانیه گام دوم" در لرستان

احمد حسین فتایی در جمع خبرنگاران بیان کرد: کارگروه ویژه تبیین و اجرای گام دوم انقلاب در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل و در مرحله نخست از صاحبنظران استان در این حوزه دعوت شده تا با حضور در این کارگروه، نظرات و دیدگاه های خود را در این خصوص ارائه دهند.
وی اضافه کرد: اعضای محترم نیز می توانند دیدگاه ها و همچنین افراد مد نظر خود جهت شرکت در جلسات این کارگروه را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان معرفی نمایند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان لرستان ادامه داد: نتیجه تصمیمات کارگروه در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و پس از بحث و بررسی در قالب مصوبه شورا به دستگاه های عضو و همچنین سایر دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.
فتایی در ادامه با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، عنوان کرد: مشارکت گسترده مردم در این رویداد بزرگ ملی، ضمن تقویت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسخی سخت به دشمنان نظام خواهد بود که از تمام ظرفیت های خود برای دلسرد کردن مردم و تزریق ناامیدی در سطح جامعه بهره گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار