اجرای طرح تاپ در دانشگاه لرستان

خرم‌آباد (پانا) - رییس دانشگاه لرستان گفت: طرح تاپ به منظور توانمندسازی اشتغال پایدار در این واحد دانشگاهی اجرا شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تاپ در دانشگاه لرستان

خسرو عزیزی روز سه شنبه در شورای پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با تاکید بر تلاش این دانشگاه در ارتباط با بخش‌های صنعت و اجرایی استان عنوان کرد: در دانشگاه لرستان مرکز نوآوری و مرکز تحقیقات بلوط ایجاد شده است که برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه و تقویت پژوهش‌های کاربردی بوده است.

وی به راه اندازی پژوهشکده عسل در دانشگاه لرستان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح «تاپ»، در راستای افزایش اعتمادسازی بین دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی با بخش‌های خصوصی و اجرایی است.

عزیزی ادامه داد: با خودباوری و اعتماد به محققان و پژوهشگران دانشگاهی می توان مشکلات و چالش‌های استان را با استفاده از تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی برطرف کرد.

وی اضافه کرد: بخش فناوری و تقویت اقتصاد دانش بنیان، یک ظرفییت مهم است می تواند منجربه برند سازی و تجاری شدن ایده‌ها و خلاقیت‌ها شود.

رییس دانشگاه لرستان گفت: تحقیقات و پژوهش‌ها در زمینه‌های مختلف باید از نوع کاربردی و عملیاتی باشند و بتوانند مشکلی از مشکلات جامعه را رفع کنند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: ارتباط بین دانشگاه و بخش‌های صنعت استان در راستای ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات استانی باید افزایش یابد.

محمد فیضیان به طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار در این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با همکاری مشترک وزارت علوم، وزارت صنعت و ستاد کل نیروهای مسلح در حال اجرا شدن است.

وی تصریحکرد:این طرح به منظور توسعه اقتصاد دانش بنیان، ارتقای سطح مهارت دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی، تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت و ارتقای توان فنی و مهندسی بنگاههای صنعتی در این دانشگاه اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار