با حضور فرماندار شهرستان چناران

خانه مسافر گلستان در دهستان گلمکان افتتاح شد

چناران (پانا)- با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، خانه مسافر گلستان در روستای گاوطرنا از دهستان گلمکان در بخش گلبهار افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۴۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
خانه مسافر گلستان در دهستان گلمکان افتتاح شد

با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، خانه مسافر گلستان در روستای گاوطرنا از دهستان گلمکان در بخش گلبهار افتتاح و به بهره برداری رسید.
حمید انصاری فرماندار چناران با اشاره به توجه به صنعت گردشگری می تواند زمینه عمران، آبادی جای جای این میهن پهناور و رونق تولید را فراهم نماید، خاطر نشان کرد: شهرستان چناران با وجود 7 رودخانه دائمی در رشته های کوه های بینالود و هزار مسجد و همچنین دشت وسیع و زیبای چناران، دارای پتاسیل های فراوانی در حوزه گردشگری است و صدور مجوزات و حمایت از راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی و خانه مسافر نقش بسزائی در خدمات رسانی به گردشگران و مسافران دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چناران با اشاره به اینکه تاکنون 18 مجوز احداث اقامتگاه و خانه مسافر در شهرستان صادر شده است؛ تأکید کرد: ما در مجموعه دولت از طرح های توسعه روستائی، ایجاد مشاغل خانگی بویژه صنایع دستی و همچنین احداث اقامتگاه های بوم گردی و خانه مسافر استقبال می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار