برگزاری نمایشگاه دست ساخته های هنرآموزان و هنرجویان فنی حرفه ای و کاردانش استان

هرمزگان(پانا)-به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمایشگاهی از آثار دست ساخته های هنرآموزان و هنرجویان ناحیه یک و دو بندرعباس در کانون فرهنگی تربیتی غدیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه دست ساخته های هنرآموزان و هنرجویان فنی حرفه ای و کاردانش استان

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، این نمایشگاه با عنوان اولین نمایشگاه گروهی هنرجویان و سومین نمایشگاه گروهی هنرآموزان در استان هرمزگان از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ بهمن در کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس برگزار شد.

شایان ذکر است، این نمایشگاه که با هدف تشویق و ترغیب و کارآفرینی هنرجویان برگزار شده است با حضور معاونین و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان و ناحیه یک و دو آموزش و پرورش بندرعباس و مدیران هنرستان ها گشایش یافت و عصر امروز ۲۹ بهمن ماه ۹۸ به کار خود پایان داد.

گفتنی است، در این نمایشگاه هنرجویان رشته های هنرهای تجسمی، معماری داخلی، طراحی دوختن و گرافیک هنرستان های فنی و حرفه ای، و کار و دانش شرکت کرده اند.

معاون آموزش متوسطه و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، روسای ادارات آن اداره کل، رئیس سازمان دانش آموزی استان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و جمعی از مسئولین و کارشناسان از این نمایشگاه بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار