فرماندار تفت: اصناف و بازاریان از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند

تفت(پانا) - فرماندار شهرستان تفت در دیدار با جمعی از اصناف و بازاریان شهر تفت گفت: اصناف و بازاریان شهرستان تفت به‌طور مستمر در ارتباط با مردم هستند و باید تلاش خود در راستای حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ را به‌کارگیرند تا با حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود و فشارهای اقتصادی کاهش یابد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تفت: اصناف و بازاریان از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در دیدار با جمعی از اصناف و بازاریان شهر تفت اظهار داشت: بزرگ‌ترین رویداد سیاسی پیش روی کشور برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه است و دشمنان در حال تلاش برای مأیوس کردن مردم برای حضور در این صحنه بزرگ هستند.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: حضور کم‌رنگ مردم در بعضی از مقاطع تاریخی در کشور باعث طمع دشمنان شده است که نمونه آن را بعد از اعتراضات مردم در چند ماه اخیر شاهد هستیم و حضور پررنگ مردم در مقاطع مختلف انقلاب نیز باعث ناامیدی دشمنان و تجدیدنظر در رفتار آنان شده است.
نوکار تصریح نمود: نمونه‌های مشارکت حداکثری مردم در رویدادهای اخیر از جمله راهپیمایی بیست و دوم بهمن و مراسم‌های بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدشان در گوشه و کنار این سرزمین باعث ناامیدی دشمنان شده است و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، نقشه‌ها و برنامه‌های از پیش طراحی‌شده دشمنان در افزایش فشارهای مختلف به مردم و دولت را نقش بر آب خواهد کرد.
فرماندار تفت اضافه کرد: حضور حداکثری مردم درصحنه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پشتوانه عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی و باعث افزایش قدرت و اعتبار نظام در سطح بین‌الملل است.
"علیرضا نوکار" به مشکلات اقتصادی مردم اشاره و اظهار نمود: شرایط دشواری بر اقتصاد کشور حاکم است و تمام تلاش دولت‌مردان در راستای گذر پیروز‌مندانه‌ از این فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه استکبار است.
فرماندار تفت خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان در جنگ اقتصادی که در آن قرار داریم در صف مقدم قرار دارند و آثار تحریم‌های ظالمانه اقتصادی بر این قشر ملموس و عینی است و این قشر زحمتکش در حال حاضر باید یاری‌دهنده دولت در راستای کاهش فشار اقتصادی بر مردم باشند.
نوکار در ادامه افزود: بودجه کشور در سالیان قبل از فروش نفت تأمین می‌شد و با کاهش صادرات نفت با توجه به تحریم‌های اقتصادی، دولت‌مردان در حال تلاش برای کاهش وابستگی کشور به فروش نفت هستند و این اتفاق بزرگ می‌تواند آینده اقتصادی درخشان را برای کشور به ارمغان آورد.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بیان داشت: اصناف و بازاریان همیشه در تمامی صحنه‌های انقلاب یار و یاور نظام بوده‌اند و نمونه آن را در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس شاهد بودیم و در حال حاضر حضور درصحنه انتخابات و دعوت از مردم برای مشارکت در این آزمون بزرگ یکی از وظایف مهم اصناف و بازاریان شهرستان تفت است.
او ادامه داد: اصناف و بازاریان شهرستان تفت به‌طور مستمر در ارتباط با مردم هستند و باید تلاش خود در راستای حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ را به‌کارگیرند تا با حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود و فشارهای اقتصادی کاهش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار