کرونا ایران را به یک قدمی میزبانی جام ملت‌های آسیا رساند

تهران (پانا) – کنفدراسیون فوتبال آسیا به احتمال زیاد طی روزهای آینده میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را به ایران واگذار خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کرونا ایران را به یک قدمی میزبانی جام ملت‌های آسیا رساند

شیوع ویروس کرونا در چین و ترس از بیشتر شدن تعداد افراد مبتلا به این ویروس، طی هفته‌های اخیر ورزش آسیا را تحت تاثیر خواد قرار داده است، به گونه‌ای که علاوه بر تعطیل شدن سوپر لیگ‌های بسکتبال و فوتبال چین، میزبانی دور رفت فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از تیم‌های این کشور گرفته شد. اما تاثیر کرونا بر میزبانی‌ها تنها به کشور چین خلاصه نشد و روی سایر کشورها هم تاثیر گذاشت.

ابتدا کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا که قرار بود اسفند ماه در ترکمنستان برگزار شود، به تعویق افتاده است و چند روز بعد هم مسابقات واترپلو انتخابی المپیک 2020 به میزبانی قزاقستان موقتا لغو شد.

اما طبق اخبار رسیده از کنفدراسیون فوتبال آسیا، این کنفدراسیون تصمیم گرفته است میزبانی مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا را از ترکمنستان بگیرد و میزبانی جدید برای این مسابقات معرفی کند. در همین راستا فدراسیون فوتبال ایران که این روزها با سرپرست اداره می‌شود پیشنهاد میزبانی این دوره از رقابت‌ها را به AFC ارسال کرده است و با توجه به فوری بودن موضوع و تجربه موفق میزبانی ایران از مسابقات فوتسال در سطح قاره کهن، این احتتمال وجود دارد که میزبانی این مسابقات به ایران برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار