همایش 3000 نفری یاوران انقلاب در مراغه "یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی"

تبیین گام دوم انقلاب و نمایش توانمندی های مهارتی پیشتازان

تبریز (پانا) - همایش یاوران انقلاب "یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" به همت سازمان دانش آموزی، با حضور مسئولین استانی و منطقه ای و با شرکت 3000 نفر از دانش آموزان پیشتاز در سالن شهید کنعانی مراغه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش 3000 نفری یاوران انقلاب در مراغه "یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی"

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در همایش یاوران انقلاب "یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" در سالن شهید کنعانی مراغه بر ضرورت تقویت تشکل های دانش آموزی به‌عنوان عامل نشاط و سرزندگی در مدارس تأکید کرد و گفت: فعالیت های دانش آموزان در تشکل های سازمان دانش آموزی ، علاوه بر نشاط اجتماعی، زمینه ساز افزایش اعتماد به نفس و میزان یادگیری در آنان شده است.

عاشور اکرمی ادامه داد: تشکل های دانش آموزی ظرفیتی در بطن آموزش و پرورش هستند تا کمک کنند این دستگاه عظیم انسان ساز، ماموریت اصلی خود که تربیت انسان متعهد و موزون است را به انجام برساند.

تبیین گام دوم انقلاب و نمایش توانمندی های مهارتی پیشتازان در همایش یاوران انقلاب

مدیر سازمان دانش آموزی استان در حاشیه این همایش به پانا گفت: ایام الله دهه فجر، فرصتی است تا علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره این رویداد بزرگ و تبیین گام دوم انقلاب، بخشی از توانمندی های مهارتی پیشتازان به نمایش گذاشته شود.

صمد علیزاده ادامه داد: در همین راستا، سازمان دانش آموزی استان در ایام دهه فجر به برگزاری سلسله همایش های یاوران انقلاب در تبریز و مناطق اقدام کرده است.

او افزود: همایش یاوران انقلاب، برنامه کشوری است که با ابلاغ سازمان دانش آموزی کشور در دستور کار سازمان دانش آموزی استان قرار گرفته است و تاکنون در اکثر نواحی و مناطق استان و در ناحیه 4 تبریز، سراب و بناب نیز به شکل ویژه برگزار شده که امروز نیز شاهد برگزاری همایش بزرگ 3 هزار نفری پیشتازان در مراغه هستیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: تبیین اندیشه های امام راحل با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین گام دوم انقلاب با حضور پرشور پیشتازان ملبس، تبیین شخصیت، سبک زندگی و مکتب تربیتی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، معرفی تشکل پیشتازان و ارایه قابلیت ها و توانمندی های تشکیلات جهت بهره وری مناسب از این ظرفیت عظیم دانش آموزی و حضور اعضاء و مربیان تشکل پیشتازان در عرصه فعالیت های اجتماعی از اهداف مهم برگزاری همایش یاوران انقلاب هستند.

پیشرفت و بالندگی علمی با تکیه بر تربیت اسلامی

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه مراغه نیز در این همایش گفت: همه کوشش ما بایستی به سمت رشد و آگاهی دانش آموزان سوق یابد تا در عرصه‌های مختلف شاهد افتخارآفرینی فرزندان عزیزمان باشیم.

موسی شفعی ادامه داد: وظیفه اصلی دانش آموزان در عصر حاضر پیشرفت و بالندگی علمی با تکیه بر تربیت اسلامی است.

وحدت، یکپارچگی و شورونشاط، دستاورد های فعالیت در تشکل پیشتازان

مدیر آموزش و پرورش مراغه در ادامه همایش بیان کرد: حضور جوانان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نویدبخش آینده‌ای روشن و موفق است.

رضا آسیابی با تأکید بر نظم و انضباط در ساختار آموزش‌وپرورش ادامه داد: تشکل پیشتازان در نظام جمهوری اسلامی ازجمله دستاوردهای خوبی است که توانسته وحدت، یکپارچگی و شورونشاط را به ارمغان بیاورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار