۷۶ صندوق در شاهین‌دژ برای اخذ رای در نظر گرفته‌شد

ارومیه (پانا) - فرماندار شاهین‌دژ گفت: ۷۶ صندوق اخذ رای همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان مستقر می‌شود که نزدیک به صندوق‌های درنظر گرفته‌شده در دوره دهم است.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
۷۶ صندوق در شاهین‌دژ برای اخذ رای در نظر گرفته‌شد

ایوب آذین‌پور اظهار کرد: از این تعداد ۳۰ صندوق در حوزه شهری و ۴۶ صندووق ثابت و سیار روستایی آرای مردم این شهرستان را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس دریافت می‌کند.

وی اضافه کرد: تاکنون هیچگونه مشکلی در زمینه تبلیغات کاندیداهای مجلس در این شهرستان گزارش نشده و مردم در کمال آرامش در ستادهای انتخاباتی فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: همه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در شاهین‌دژ فراهم است.

فرماندار شاهین‌دژ توصیه کرد: دست‌اندرکاران انتخابات به عنوان افراد امین و مورد اعتماد مردم و نظام اسلامی باید با رعایت اصل بی طرفی به درستی به وظایف قانونی خود عمل کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه و بدون حاشیه در شهرستان باشیم.

۱۹ کاندیدا در حوزه «شاهین‌دژ - تکاب» پس از بررسی صلاحیت کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت نهایی شده‌ و برای راهیابی به مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

از شهرستان‌های شاهین‌دژ و تکاب که بیش از ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دارد، یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

در این حوزه انتخابیه ۵۴ نفر طی مراحل نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند.

در دوره دهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب ۲ نماینده مشترک داشت ولی در اوایل آغاز به‌کار مجلس دهم، تفکیک حوزه انتخابیه میاندوآب از شاهین‌دژ و تکاب پس از سال‌ها به تصویب نمایندگان رسید و در دوره یازدهم یک نماینده از میاندوآب و یک نماینده از شهرستان‌های شاهین‌دژ و تکاب راهی مجلس می‌شوند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار