اصناف البرز میدان دار انتخابات دوم اسفندماه

کرج (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه بازاریان و اصناف همیشه در امور خیر و همراهی با مردم پیش قدم بوده اند، بر این مبنا اصناف البرز را میدان دار انتخابات دوم اسفندماه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اصناف البرز میدان دار انتخابات دوم اسفندماه

رامین ربیعی در نشستی که با هیات مدیره اتاق های اصناف، روسای اتحادیه ها، اصناف و بازاریان استان البرز برگزار شد،افزود:«اصناف اهمیت می دهند که چه سرنوشتی را برای خود رقم خواهند زد. همانگونه که پدران ما پای صندوق های رای آمدند این سرنوشت را باید برای نسل های بعدی رقم بزنیم. این مشارکت یعنی چهار سال همراهی و همدلی با کسانی که قانون را برای ما تعریف می کنند و این بسیار مهم است.»

او اضافه کرد:«انتظارما ازاتحادیه‌ها،اتاق های اصناف و همشهریان این است که در این تعیین سرنوشت و در رقم زدن آینده خود مشارکت کنند.»

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت البرز بیان کرد:«در استان البرز،جنب و جوش خوبی شروع شده و بسیاری از مردم و متولیان زحمات زیادی کشیده اند چرا که انتخابات امسال مهم و سرنوشت ساز است.»


ربیعی با اشاره به نقش تاریخی و تاثیرگذار اصناف در اتفاقات مهم ایران اسلامی تصریح کرد:«چه در امور خیر و چه در همراهی با مردم، اصناف میدان دار بوده اند به همین دلیل توقع می رود اصناف البرز در بحث انتخابات پیش رو نیز چون همیشه فعال، با صلابت و پویا در چهارچوب قانون فعالیت نمایند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار