دادستان دزفول در جمع خبرنگاران:

ضریب امنیت در دزفول به بالای 90 درصد رسیده است

انتظار ما از رسانه ها و مردم آرام کردن فضای انتخابات و پرهیز از هرگونه التهاب آفرینی است

دزفول (پانا)- دادستان دزفول در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ضریب امنیت این شهر گفت: ضریب امنیت در دزفول به بالای 90 درصد رسیده است و انتظار ما از رسانه ها و مردم آرام کردن فضای انتخابات و پرهیز از هرگونه التهاب آفرینی است.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ضریب امنیت در دزفول به بالای 90 درصد رسیده است

منصور محمدی خباز در آستانه یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، در نشست با خبرنگاران به افزایش ضریب امنیتی این شهر درآستانه انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد :ضریب امنیت در دزفول به بالای 90 درصد رسیده است.

او افزود: مجموعه دادستانی دزفول با افرادی که در فضای حقیقی یا مجازی به مدیران شهرستان و استان و مسئولین لشکری و کشوری و یا ائمه جمعه و روحانیت معزز هرگونه توهین ، تهمت و یا هجمه ای وارد کنند، بدون توجه به جایگاه آن ها برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد داشت.

منصور محمدی خباز ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله متاسفانه در روزهای اخیر عده ای به صورت سازمان یافته قصد تخریب شخصیت های کشوری و مذهبی شهرستان را داشته اند. تعدادی از این افراد که در فضای مجازی اقدام به توهین و نشر اکاذیب کرده اند، از طریق مراجع امنیتی شناسایی شده اند و به زودی با قاطعیت با آن ها برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول در مورد تخلفات انتخاباتی صورت گرفته گفت: تا کنون تخلف گسترده ای صورت نگرفته است و تنها در موارد معدودی تخلفات کوچکی مشاهده شده که بلافاصله برخورد لازم صورت گرفته است.

او همچنین در مورد کاندیدی که پیش از موعد در یک تالار پذیرایی اقدام به گردهمایی و تبلیغ کرده بود گفت: تالار مذکور به مدت24 ساعت تعطیل شد و کمیته تخلفات با این نامزد انتخاباتی برخورد لازم را داشته است.

محمدی خباز در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد شایعات مربوط به خودکشی های اخیر در دزفول گفت: در یک مورد یک مرد 30 ساله اقدام به خودکشی کرده است و در موردی دیگر دو دختر شانزده ساله همزمان از روی پل قدیم اقدام به خودکشی کرده اند که هر دو زنده اند اما سطح هوشیاری هر دو پایین گزارش شده است.

دادستان دزفول همچنین به افزایش چشمگیر ضریب امنیت در دزفول اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته روزانه شاهد نزاع های دسته جمعی، سرقت مسلحانه و زورگیری بودیم که با توجه زحمت شبانه روزی مجموعه دادستانی و نیروی انتظامی دزفول و به واسطه هماهنگی کامل ایجاد شده بین دستگاه امنیتی، انتظامی و قضایی دزفول ضریب امنیت در دزفول به بالای 90 درصد رسیده است.

محمدی خباز در پایان در رابطه با فردی که به صورت مشکوک در زندان دزفول فوت شده اظهار داشت: علت مرگ این فرد در حال بررسی است و نتیجه کالبد شکافی به پزشکی قانونی ارسال شده است و منتظر نتیجه نهایی هستیم بنابراین تا اعلام نتیجه قطعی لازم است از دامن زدن به هرگونه شایعه ای دراین باره خودداری شود.

خبرنگار: پوریا پورمند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار