جذب ۲ هزار و ۳۰۰ بازمانده از تحصیل در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - با اجرای طرح‌ها و شیوه‌های پوشش تحصیلی ۲ هزار و ۳۰۰ بازمانده ازتحصیل در دوره متوسطه جذب مراکز آموزشی شدند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۲ هزار و ۳۰۰ بازمانده از تحصیل در آذربایجان غربی

مهین منافی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در همایش معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه ۲۴ گانه استان در خوی گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های آموزش متوسطه استان در سال جاری کسب ۹ رتبه نخست مسابقات و ۳ رتبه برتر و اول المپیاد‌های ملی است که نسبت به سال تحصیلی قبل از رشد بسیار خوبی برخوردار شده است

او کسب رتبه نخست المپیاد فنی تاسیسات، کد نویسی، نگار گری، زیست و الگو‌های برتر را از جمله موفقیت‌های دانش آموزان و مربیان استان در سالجاری اعلام کرد.

معاون آموزش متوسطه استان از اجرای طرح‌ها و استفاده ازشیوه‌های مختلف برای جذب بازماندگان از تحصیل در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: امسال ۲ هزار و ۳۰۰ نفر باز مانده از تحصیل از طریق هدایت به مدارس راه دور، پوشش در مراکز شبانه روزی، هدایت به مراکز بزرگسالان، کمک‌های تحصیلی و پرداخت هزینه جذب مراکز آموزشی شده و زیر پوشش تحصیلی قرار گرفتند.

او تصریح کرد: با این اقدامات پوشش تحصیلی آموزش متوسطه دوم در استان با یک درصد افزایش به بیش از ۷۲ درصد و اول متوسطه با دو نیم درصد رشد به نزدیک به ۸۹ درصد رسید.

در این همایش دو روزه که با حضور ۶۰ نفر از معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه و کارشناسان تکنولوژی آموزشی مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش استان برگزار شد، در خصوص راه‌ها و شیوه‌های جدید برای توسعه پوشش تحصیلی در این دوره آموزشی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار