فولادوند: رصد دائمی وضعیت نیروی انسانی در ایام تابستان به ویژه در فرآیند نقل و انتقالات اولویت مناطق باشد

تهران (پانا) - اولین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی (ساماندهی) منطقه 6درسال جاری را با حضورعبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، جوادنظریان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 تهران، مسئولین مقاطع دوره های تحصیلی و اعضای کمیته برنامه ریزی و هماهنگی اداره کل شهر تهران و منطقه 6 در زمینه بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی 1400-1399 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: رصد دائمی وضعیت نیروی انسانی در ایام تابستان به ویژه در فرآیند نقل و انتقالات اولویت مناطق باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در ابتدای جلسه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در زمینه بازگشایی شکوهمند مدارس در مهرماه 1398 که بیانگر تلاش بی وقفه، ایثار و از خودگذشتگی همکاران در راستای اجرای بهینه اهداف آموزش و پرورش بود. هدف از حضور تیم ساماندهی اداره کل متبوع در تمامی مناطق تهران را هم افزایی، هم اندیشی و تفاهم مشترک مسئولین ساماندهی مناطق و عوامل اداره کل برای حل مشکلات و چالش های پیش رو در زمینه نیروی انسانی ، فضاهای آموزشی وتوجه ویژه به امر تعلیم و تربیت در مناطق دانست و افزود: بر اساس عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، نیروی انسانی را مهمترین اصل اساسی دانسته و با جدیت تمام در شاخص های مورد نظر با تمرکز بر کیفیت ، ساماندهی صحیح و مطلوب نیروی انسانی را دنبال خواهد نمود.

در ادامه عبدالرضا فولادوند، داشتن اطلاعات و آمار دقیق وضعیت موجود و پیش بینی های صحیح آینده را عامل اصلی موفقیت در برنامه ریزی ها دانسته و بر داشتن صداقت در عملکرد جهت ساماندهی مطلوب نیروی انسانی تاکید نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان نمود: علیرغم تصور عمومی، شهر تهران در بسیاری از شاخص های آموزش و پرورش، به ویژه در کمبود نیروی انسانی و فضا نسبت به اکثر استان های کشور وضعیت مناسبی ندارد، لیکن با جلسات هم اندیشی و هم افزایی با کمترین چالش این امر مهم را انجام می دهند؛ از این رو حضور بنده در تمامی مناطق تهران برای گفتگوی نزدیک با همکاران، نشان از تاکید مضاعف بر امر ساماندهی صحیح نیروی انسانی دارد.

همچنین در ادامه بیانات خود درباره این نشست ها در ماههای آتی خبر داد و گفت: رصد دائمی وضعیت نیروی انسانی در ایام تابستان به ویژه در فرایند نقل و انتقالات همواره باید دغدغه اصلی مسئولین ساماندهی مناطق باشد.

وی در ادامه صحبت های خود با تاکید مجدد بر حفظ شان و جایگاه همکاران فرهنگی و ترویج اخلاق مداری تاکید داشت: اجرای صحیح پروژه مهر و تبیین دقیق آن جهت اجرا در سطوح مدرسه می تواند منجر به حل بسیاری از مشکلات موجود شود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با تلاش های ارزشمند و شبانه روزی همکاران شاهد آغاز بازگشایی شکوهمند مدارس بدون مشکل نیروی انسانی باشیم.

در پایان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به تعامل، همدلی و هماهنگی همه اعضا در زمینه ساماندهی بهینه نیروی انسانی، نسبت به اهمیت نقش مربیان پرورشی، مشاوران، مربیان تربیت بدنی و مراقبین سلامت در مدارس تاکید فراوان کرده و خواستار توجه بیشتر همکاران در زمینه ساماندهی صحیح نیروها در واحدهای سازمانی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بهبود کیفیت دینی و سلامت دانش آموزان شدند.

همچنین نظریان مدیر آموزش و پرورش منطقه6 ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیش رو، از زحمات همکاران در بحث ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی تشکر نمود و بیان داشت: همه ما دنبال یک هدف هستیم و آموزش و پرورش در کنار هم باید به دانش آموزان آموزش داده شود و کسب رتبه برتر در زمینه های علمی و فرهنگی و ... نشان دهنده تلاش همکاران است که جای تشکر و تقدیر دارد.

همچنین دبیر ساماندهی منطقه گزارش جامعی از نحوه عملکرد، فعالیت ها و اقدامات به عمل آمده توسط اعضاء شورای برنامه ریزی و هماهنگی (ساماندهی) ارائه نمود.

شایان ذکر است در این جلسه آمار موجود کلاس های درسی، نیروی انسانی و سایر عوامل سهیم در امر ساماندهی به تفکیک دوره های تحصیلی و پرورشی منطقه مورد بررسی و تفاهم مشترک قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار