معاون فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر:ضرورت تحقیق و پژوهش درتمامی ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

اسلامشهر (پانا) - همایش تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور سرپرست معاونت پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، معاون فنی و عمرانی فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر و سایر مسئولین در تالار باغ زندگی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون فنی و  عمرانی فرماندار  اسلامشهر:ضرورت تحقیق و پژوهش درتمامی ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

در این مراسم مصطفی زینت بخش معاون فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد :امنیت و آرامش امروز در نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدایی از جمله سردار دلها شهید سردار سلیمانی هستیم و از پژوهشگران خواست در زمینه ویژگی های شخصیتی او در ایران و فراتر از آن در جهان که نام و یادگارهای نیک بر جا گذاشت و اسطوره های جهل غرب را نابود کرد ،تحقیق و پژوهش کنید.

او در ادامه افزود دستگاه تعلیم و تربیت به امر پژوهش توجه خاص داشته باشد و از آمادگی فرمانداری اسلامشهر در زمینه همکاری با پژوهشگران خبر داد.

زینت بخش خاطر نشان کرد: در آیات قرآن خداوند متعال می فرماید، سرنوشت هیچ قومی تغییر نخواهد کرد ،مگر خود افراد آن جامعه بخواهندو در این رابطه خواستار حضور و مشارکت حداکثری همگان در انتخابات دوم اسفند نود وهشت در راستای تعیین سرنوشت خودشد.

خبرنگار: فاطمه قدم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار