الفبای خانواده در اسلام بر پایه محبت برنامه ریزی شده است

کلات(پانا)-کارگاه توانمند سازی تاب‌آوری ویژه بانوان شاغل فرهنگی سرپرست خانوار در‌محل سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش کلات با حضور فرماندار شهرستان و مدیر آموزش و پرورش کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
الفبای خانواده در اسلام  بر پایه محبت برنامه ریزی شده است

در ابتدای جلسه رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن عرض تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن ، برنامه ریزی الفبای خانواده در اسلام را بر پایه محبت دانست و گفت: از آغاز خلقت ، زنان نقش آفرین تاریخ آفریده شده اند و زحمات و خدمات شما همکاران ارجمند بر هیچ کسی پوشیده نیست .

اودر ادامه افزود: تعالیم حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگوی مطلوب برای زنان است ، بانوان این مرز و بوم که در مکتب آن حضرت پرورش یافته اند بلند پروازان قله های رفیع ایمان ، عمل و معرفت اند ، و بر خود لازم و واجب دانستیم به همین مناسبت از زحمات ارزنده شما بانوان گرامی تقدیر نماییم و توفیقات شما و خانواده های گرامیتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم .

در ادامه ناصری فرماندار شهرستان کلات نیز ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) تشریح کرد: شما خواهران بزرگوارنقش سرپرست خانواده ، پدر و مادر را به عهده دارید و نسبت به بقیه بانوان یک گام جلوتر هستید چرا که به عنوان سرپرست در اداره خانواده ایفای نقش می نمایید.

او افزود: اگر زندگی بسیاری از افراد موفق را رمز گشایی کنیم می بینیم در شرایط سخت رشد نموده اند و توانسته اند روی پای خود بایستند و سختی ها را با پشتکار و تلاش پشت سر قرار دهند ، در همین نظام مقدس در طول این چهل و یک سال نیز افراد زیادی بوده اند و هستند که کارهای بزرگی را انجام داده اند.

ناصری گفت: شما بانوان و سرپرستان محترم خانواده با تلاش خود و با خودباوری و اعتقاداتتان ، به سوی جلو گام برداید و با توکل به خداوند متعال که در درگاه وی نا امیدی وجود ندارد ، به آنچه که می خواهید دست پیدا می کنید.

در ادامه جلسه هر یک از همکاران به تشریح بیانات و دیدگاه های خود پرداختند و از همه آنان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار