برگزاری همایش استانی سلولهای بنیادی پزشکی بازساختی در شهرستان بهارستان

بهارستان (پانا) - همایش استانی سلولهای بنیادی پزشکی بازساختی در محورهای مختلف از جمله مقاله، تهیه انیمیشن، دست سازه، سخنرانی وبا حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستانهای استان تهران به میزبانی پژوهشسرای دانش آموزی شهید شهریاری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش استانی سلولهای بنیادی پزشکی بازساختی در شهرستان بهارستان

در این همایش دانش آموزان عضو انجمن سلول های بنیادی پژوهشسراهای دانش آموزی شهرستانهای استان تهران، که در مرحله اول آثار خود را به دبیرخانه استانی این همایش ارسال نموده بودند، پس از بررسی توسط داوران و راهیابی به همایش استانی ، دانش آموزان انجمن های دانش آموزی در حضور کارشناسان و مدیران، به دفاع از طرح های خود برتر پرداختند.

در مراسم اختتامیه با حضور کلانتری مدیر، ایلکا معاون آموزش متوسطه، درختی معاون پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ازنفرات برتر محور های همایش تجلیل بعمل آمد.

پژوهشسرای دانش آموزی دخترانه شهید احمدی روشن آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با مدیریت فاطمه جباری بعنوان قطب سلول های بنیادی در شهرستان های استان تهران و میزبان این رویداد علمی ،پژوهشی مهم، پیش از این موفق به کسب افتخار در رویدادهای علمی،پژوهشی ملی و بین المللی را در کارنامه فعالیت خود دارد .

درهمایش استانی سلولهای بنیادی پزشکی بازساختی دانش آموزان آموزش و پرورش مناطق ناحیه یک بهارستان ، اسلامشهر، چهاردانگه، ری یک و شهریار حضور داشتند.

خبرنگار :مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار