تمدید مهلت شرکت در جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - اداره کل اجتماعی دانشگاه فرهنگیان از تمدید مهلت شرکت و ارسال آثار در جشنواره نشریات دانشجویی این دانشگاه تا 7 اسفند خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت شرکت در جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

طبق اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان، فراخوان دریافت آثار برای شرکت در جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تمدید تا 7 اسفند تمدید شده است. این جشنواره در سه بخش نشریات برتر، آثار برتر و بخش ویژه به صورت مجزا داوری و برگزیدگان معرفی می‌شوند و دانشجومعلمان می‌توانند در هر ۳ بخش نسبت به ارسال اثر اقدام کنند.

در بخش آثار برتر نشریات در آیتم‌های مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت. در بخش آثار برتر نشریات در محورهای بخش آثار برتر آثار در محورهای دهگانه گزارش، مصاحبه، تیتر، خبر، سرمقاله و یادداشت، طرح و کاریکاتور، طنز، عکس، طرح روی جلد، گرافیک و صفحه‌آرایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش ویژه نیز نشریات می‌توانند هر اثری با توجه به موضوعات ده‌گانه‌ای همچون شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی و اخلاقی، مبارزات شهید حاج قاسم سلیمانی، بیانیه گام دوم انقلاب، وحدت و انسجام ملی، مسائل ویژه و انحصاری تربیت معلم، تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان و ... با هم به رقابت بپردازند.

آثار باید هم به صورت فیزیکی به همراه نامه اداری به دبیرخانه (مدیریت امور پردیس‌های استان تهران) و هم از طریق پست الکترونیک اعلام شده در فراخون به نشانی Nashrieh98@cfu.ac.ir ارسال شود.

هم‌اکنون 148 نشریه دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان توسط دانشجومعلمان مدیریت می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار