مشارکت مردم مهمترین موضوع انتخابات است

خرم آباد(پانا)- استاندار لرستان گفت: حضور گسترده و مشارکت مردم در انتخابات مهمترین مساله این رویداد سیاسی است که باید همه در راستای تحقق این امر تلاش کنیم.

کد مطلب: ۱۰۲۴۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد

سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در بازدید سرزده از ستادهای انتخاباتی در خرم آباد افزود: همه باید برای تشویق و ترغیب مردم نسبت به حضور حداکثری در انتخابات اقدام کنیم اما این رفتارها باید در چارچوب قانون و با احترام به حقوق شهروندی باشد.

وی اعضای ستادهای انتخاباتی را به رقابت سالم و اطلاع رسانی مناسب دعوت کرد و گفت:‌ همه باید به نحوی عمل کنیم که در روز انتخابات مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب با حضور حداکثری در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی همچنین با انتقاد از افراد و کاندیداهایی که نتیجه انتخابات را از قبل اعلام کرده و خود را پیروز می‌دانند، تصریح کرد: انتخابات به عنوان فرآیندی تعریف می‌شود که مراحل و اقدامات آن به‌طور کلی طبق قانون مشخص و تعریف شده اما نتیجه آن نامشخص است.

خادمی ادامه داد: پیشگویی کردن و خود را پیروز انتخابات جلوه دادن در افکار عمومی قبل از شمارش نهایی آرا اختلال در انتخابات، غیرقانونی، خلاف امنیت و در عین حال غیراخلاقی است بنابراین کاندیداها نباید این مباحث را مطرح کنند و مردم نیز بدون توجه به این پیشگویی های کاذب مطابق تشخیص خود به فرد اصلح رای دهند.

استاندار لرستان همچنین گفت:‌ داوطلبان نمایندگی مردم در مجلس یازدهم قول و وعده‌های غیر ممکن و دست نیافتنی ندهند چراکه یکی از راههای نا امید کردن مردم افزایش توقع های بی مورد است که باعث ایجاد محرومیت های نسبی نیز می شود.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار