بخشدار بخش مرکزی و رییس ستاد انتخابات بهاباد :

همکاری ۵۰۰ بهابادی در برگزاری انتخابات مجلس

بهاباد (پانا ) بخشدار مرکزی بهاباد با تاکید بر حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه آینده همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت : ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی با فرمانداری همکاری دارند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ۵۰۰ بهابادی در برگزاری انتخابات مجلس

حسین زینلی بهابادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هدف مسوولان حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است و مصمم هستیم، انتخاباتی سالم ، شفاف و برپایه قانون و مقررات برگزار کنیم.

رییس ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بهاباد ظهارداشت: مشارکت مردم در این پروسه ملی به منزله میزان حمایت آنها از نظام تلقی می‌شود و هر کسی که در شعبه های اخذ رای حاضر می‌شود، در واقع حامی و پشتیبان نظام است .

زینلی بهابادی همچنین در نشست ستاد انتخابات بهاباد توضیحاتی در خصوص نحوه اعزام اعضا به شعبه های اخذ رای ، دریافت ابلاغ ها و تقدیرنامه ها ارائه کرد و همچین از اعضای ستاد انتخابات شهرستان خواست، تا مفاد آیین نامه در دفترچه های توزیع شده را به دقت مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه مجریان برگزاری انتخابات قانونمداری را سرلوحه کار خود قرار دهند یادآور شد : ما وظیفه داریم، شرایط امن، سالم و توام با آرامش را برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای فراهم کنیم.

رییس ستاد انتخابات بهاباد در ادامه با اشاره به اینکه تمام فرآیندهای انتخابات به جز فرآیند اخذ رأی به صورت الکترونیکی برگزار می شود، افزود: 23 شعبه اخذ رای برای شهرستان پیش بینی شده است .

به گفته وی از این تعداد ۱۲ مورد سیار و۱۱ شعبه ثابت و از مجموع شعبه ها ۱۴ مورد روستایی و ۹ مورد شهری است.

زینلی تصریح کرد : در این دوره از انتخابات احراز هویت رای دهندگان در سراسر کشور به صورت مکانیزه و از طریق سامانه جامع انتخابات انجام می شود، به این صورت که هر کدام از افرادی که برای رای دادن به شعبه اخذ رای مراجعه می‌کند، به یاد داشتن کد ملی و همراه داشتن شناسنامه کفایت می‌کند و از بانک اطلاعات سازمان ثبت احوال کشور اطلاعات سجلی افراد استعلام می‌ شود.

بخشدار بخش مرکزی بهاباد با اشاره به اینکه تجربه خوبی از انتخابات الکترونیکی در دوره‌های قبل در اختیار ستاد است، تاکید کرد: به این ترتیب، تا حد قابل توجهی از رای های تکراری، رای با شناسنامه غیر و نیز افراد متوفی جلوگیری می‌شود.

همچنین فرماندار بهاباد امروز در نشستی با بیان اهمیت حضور مردم در دوم اسفند ماه آینده در شعبه‌های اخذ رای از انتخابات به عنوان سنگر نظام یاد کرد و گفت: مشارکت حداکثری آنها ،وفاداری شهروندان را به انقلاب نشان می‌دهد.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی امروز در نشست توجیهی عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان با تاکید بر اینکه واجدین شرایط حق رای ، دوم اسفند ماه ۹۸ باید با شور ، نشاط و آگاهی پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند، افزود: آنها باید با اراده خود و بر اساس تصمیمی آگاهانه، رای خود را به صندوق اندازند.

فرماندار بهاباد در ادامه بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت : تمام ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم و شفاف در شهرستان فراهم و امور مربوطه بر اساس برنامه قبلی در حال انجام است .

شهرستان های بهاباد، مهریز، بافق، بهاباد و ابرکوه با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس دارد، مرکز این شهرستان ۲۰ هزار نفری در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار