فرماندار بهاباد :

حضور مردم در انتخابات نشانه وفاداری به نظام است

انتخابات به عنوان سنگر نظام است

بهاباد ( پانا ) - فرماندار بهاباد با بیان اهمیت حضور مردم در دوم اسفند ماه آینده در شعبه‌های اخذ رای از انتخابات به عنوان سنگر نظام یاد کرد و گفت: مشارکت حداکثری آنها ،وفاداری شهروندان را به انقلاب نشان می‌دهد..

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در انتخابات نشانه وفاداری به نظام است

محمد مهدی خانی زاده بهابادی روز یکشنبه در نشست توجیهی عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان با تاکید بر اینکه واجدین شرایط حق رای ، دوم اسفند ماه ۹۸ باید با شور ، نشاط و آگاهی پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند، افزود: آنها باید با اراده خود و بر اساس تصمیمی آگاهانه، رای خود را به صندوق اندازند.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از مهمترین و حساس‌ ترین زمینه ‌ها برای سنجش میزان حضور مردمی در جامعه است، افزود: در برگزاری و زمینه ‌سازی انتخابات سعی بر دستیابی به مشارکت حداکثری است و از این طریق نظام سیاسی می‌ تواند پایه ‌های حکومتی خود را محکمتر و به بازتولید گفتمان مدیریتی خود امیدوار باشد.

رییس هیات اجرایی ستاد انتخابات بهاباد در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات به عنوان عالی‌ ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهمترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است یادآورشد : حضور حداکثری در انتخابات عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

فرماندار بهاباد در ادامه بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت : تمام ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم و شفاف در شهرستان فراهم و امور مربوطه بر اساس برنامه قبلی در حال انجام است .

جلسه توجیهی عوامل اجرایی ستاد انتخابات بهاباد با حضور تمام عوامل شعبه های اخذ رای ، فرماندار ، رییسان هیات نظارت شورای نگهبان و ستاد انتخابات ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در سالن فرهنگی هنری مجتمع ملا عبدالله بهابادی برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار