مهندس حیدری، مدیری نمونه، جهادی، دلسوز و فداکار بود

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درگذشت ناگهانی «مهندس محمدرضا حیدری» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مهندس حیدری، مدیری نمونه، جهادی، دلسوز و فداکار بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر با صدور پیامی درگذشت ناگهانی مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان را تسلیت گفت.

«انالله و انا الیه راجعون»

با خبر شدیم مهندس محمدرضا حیدری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان در اثر سانحه تصادف جان به جان‌آفرین تسلیم و ما را در غم از دست دادنش سوگوار کرد. الحق و الانصاف ایشان یکی از مدیران جوان، لایق، جهادی، ساعی، دلسوز و فداکار بود که با تلاش شبانه‌روزیش در راه مقدس مدرسه‌سازی منشأ آثار و برکات بسیار شد و آثار خدمات ارزشمند ایشان را در استان‌های ایلام و لرستان شاهد بودیم.

اینجانب با نهایت تأثر و تأسف و با قلبی آکنده از اندوه، درگذشت این برادر عزیز و پرتلاش را ابتدا به خانواده معزز، همسر محترم و فرزندان آن مرحوم و سپس به جامعه فرهنگی و مهندسی کشور و همچنین همکاران و کارکنان محترم استان‌های ایلام و لرستان و مجموعه کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده، علو درجات و غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواهانم. روحش شاد و یادش گرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار