بحران در اردوی حریف عربستانی استقلال؛ سرمربی پولش را گرفت و قهر کرد

تهران (پانا) – الاهلی عربستان در آستانه دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اوضاع خوبی ندارد، سرمربی این تیم بلافاصله پس از دریافت حقوقش اردوی تیم را ترک کرده تا آنها با سرمربی موقت به مصاف استقلال ایران بروند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بحران در اردوی حریف عربستانی استقلال؛ سرمربی پولش را گرفت و قهر کرد

تیم الاهلی عربستان که در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات با دریافت گل در دقیقه 90 با تساوی متوقف شده بود، در حالی باید در دومین دیدار از این مرحله به مصاف تیم آماده استقلال ایران برود که بحران در اردوی این تیم عربستانی و متمول به اوج رسیده است. رسانه‌های عربستانی طی ساعاتی گذشته با انتشار گزارش‌هایی به بررسی شرایط پیچیده و بحرانی الاهلی پرداخته‌اند که نشان می‌دهد این تیم پیش از دیدار با استقلال ایران وضعیت خوبی ندارد.

روزهای بحرانی الاهلی عربستان از ابتدای فصل آغاز شد، جایی که برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس قرارداد داشت اما مدیران باشگاه الاهلی عربستان با او مذاکره کردند تا سرمربی موفق قهرمان ایران، قراردادش را یکطرفه فسخ کند و برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی این کشور شود. حضور برانکو که با شور و شوق عربستانی‌ها همراه بود خیلی زود برای هواداران الاهلی تلخ شد و بدنبال ناکامی‌های متوالی که این سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا و فوتبال باشگاهی عربستان بدست آورد، حکم اخراج او زده شد تا کریستین گروس سوئیس به نیمکت الاهلی برسد اما حالا با بسته شدن پرونده حضور گروس در این تیم، الاهلی آماده حضور سومین سرمربی می‌شود.

ماجرای حکم اخراج

ابتدا سایت عربستانی ارم نیوز با انتشار گزارشی نوشت که بحران در اردوی الاهلی عربستان پس از دریافت گل در دقیقه 90 از تیم الوحده امارات در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد و زمانی که الاهلی بازی برده را با تساوی تعویض کرد، هماهنجا مدیران باشگاه الاهلی عربستان تصمیم گرفتند تا حکم اخراج کریستین گروس سرمربی سوئیسی را امضا کنند اما انتشار این حکم را بعد از دیدار با استقلال عملی کنند. اما داستان باشگاه الاهلی از آنجا آغاز شد که گروس فهمید اخراجش از این تیم قطعی شده و در صورت کسب هر نتیجه‌ای مجبور به ترک اردوی الاهلی خواهد بود.

اما گزارشی که سایت عربستانی 24 منتشر کرد داستان جدیدی درباره تیم الاهلی منتشر کرد. براساس گزارشی که این سایت نوشته است، پس از اینکه مدیران باشگاه الاهلی تصمیم به اخراج کریستین گروس گرفتند، برخی منابع از داخل باشگاه این خبر را به سرمربی سوئیس رساندند. گریس با شنیدن این خبر تصمیم می‌گیرد به مدیران باشگاه الاهلی اعلام کند تا زمانی که تمام 6 میلیون ریال حقوقش تا پایان فصل را دریافت نکند حاضر به ترک تمرینات این تیم نیست و همین موضوع باعث می‌شود مدیران باشگاه الاهلی 6 میلیون طلب او را پرداخت کنند.

پس از اینکه طلب گروس تا پایان فصل از سوی مدیران باشگاه الاهلی پرداخت می‌شود، این مربی بدون اطلاع دادن به سران باشگاه در تمرینات تیم حاضر نمی‌شود و در نهایت کار به جایی می‌رسد که مدیران این باشگاه وادار به انتخاب سرمربی موقت می‎‌شوند و مازن بهکالی را به عنوان سرمربی موقت الاهلی انتخاب می‌کنند تا دیدار حساس با استقلال ایران را پشت سر بگذارند و الاهلی با حضور این سرمربی برای دیدار با استقلال راهی کویت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار