معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان خبر داد:

واریز سرانه عادی و غذایی به مدارس استان زنجان

زنجان (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان از واریز سرانه عادی و غذایی به مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
واریز سرانه عادی و غذایی به مدارس استان زنجان

حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به پرداخت سرانه عادی و غذایی مدارس استان زنجان گفت : در نیمه دوم امسال با توزیع اعتبارات در قالب سرانه عادی و غذایی به حساب مدارس و همچنین سرویس ایاب وذهاب دانش آموزان قسمت عمده ای از مشکلات این حوزه حل گردید.

حسنلو در ادامه افزود: مبلغ 13 میلیارد و 946 میلیون ریال بابت سرانه عادی در دو مرحله به مدارس استان زنجان واریز شد.

وی ضمن اشاره به واریز سرانه سوخت و سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی ابراز داشت: تعداد کل دانش آموزان تحت پوشش سرویس ایاب و ذهاب 4124 نفر است که مبلغ 6 میلیارد و 886 میلیون ریال براساس آمار دانش آموزان به حساب مناطق واریز شده است و مبلغ 745 میلیون ریال نیز بابت کمک سرانه سوخت به مدارس اختصاص یافته است.

حسنلو در خصوص یارانه غذایی افزود: یارانه غذایی از محل هدفمندی یارانه ها به حساب مدارس شبانه روزی به مبلغ 54 میلیارد و 51 میلیون ریال واریز شده است.

این مقام مسئول با اشاره به مطالبات همکاران اظهار داشت: حق التدریس شاغلین سال 97، قسمتی از حق الزحمه امتحانات، کلیه مطالبات پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره همکاران تا پایان سال 97، هزینه فوت و ازدواج نیمه اول 98 همکاران شاغل و بازنشسته از محل اعتبارات دریافتی تسویه شده است.

حسنلو در پایان ابراز داشت: با توجه به پرداخت 6 ماه اضافه کار همکاران اداری پیگیری و مکاتبات لازم در خصوص تامین مابقی اعتبارات صورت گرفته و با عنایت به اینکه اداره کل بودجه وزارتخانه نیز اعتبارات 12 ماهه این مورد را در نظر گرفته، امید است با تامین اعتبار لازم تا پایان سال شاهد پرداخت اضافه کار همکاران اداری نیز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار