دبیر سومین رویداد ملی «ایده آزاد اسباب‌بازی» معرفی شد

تهران (پانا) - دبیر سومین ملی «ایده‌آزاد اسباب‌بازی» با حکمی از سوی مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منصوب شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دبیر سومین رویداد ملی «ایده آزاد اسباب‌بازی» معرفی شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، محسن حموله طی حکمی آیدین مهدی‌زاده را به عنوان دبیر سومین ملی «ایده‌آزاد اسباب‌بازی» کانون منصوب کرد.

این رویداد که در راستای شناسایی طراحان جوان و ایجاد فضای حمایتی از ایده‌پردازان ایرانی برگزار می‌شود، زمینه ارتباط و تعامل سازنده طراحان و ایده‌پردازان با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران این حوزه را فراهم می‌کند.

حموله در این حکم بر اعتباربخشی به فعالیت‌های محققان این صنعت و ایجاد هم‌سویی و هم‌افزایی سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای حل مسائل حوزه اسباب‌بازی و گسترش ارتباط مراکز علمی و پژوهشی با ایده‌پردازان، طراحان و مبتکران تاکید کرده است.

یادآوری می‌شود پیش ‌از این نیز فراخوان سومین رویداد ملی «ایده آزاد اسباب‌بازی» از سوی مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشرشده بود.

بر اساس این فراخوان، ایده‌پردازان و طراحان در بازه زمانی ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ فرصت دارند با مراجعه به تارنمای رویداد ملی ایده آزاد به نشانی www.ideaazad.ir و مطالعه شرایط عمومی اقدام به ثبت‌نام کنند. سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب‌بازی با همکاری موسسه فرهنگی هنری چهارباغ و با هدف شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و کمک به رشد و هدایت و نمایاندن قابلیت‌ها و ایده‌های نو در صنعت اسباب‌بازی بهار ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار