خودباوری ، تلاش و امید‌ به‌ آینده سه مقوله مهم که برای موفقیت باید سرلوحه کار قرار گیرد

کلات(پانا)-مدیر آموزش و پرورش کلات، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس آموزش متوسطه دوره دوم ، در جلسه انجمن اولیا و مربیا آموزشگاه شبانه روزی امام رضا(ع) زاوین( با محوریت مهندسی کنکور و مشاوره خانواده ) حضور یافته و با دانش آموزان و اولیا به گفتگو نشستند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
خودباوری ، تلاش و امید‌ به‌ آینده  سه مقوله مهم  که برای موفقیت باید سرلوحه کار قرار گیرد

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در این جلسه، سه مقوله مهم خودباوری ، تلاش و امید‌ به‌ آینده را برای رسیدن به موفقیت مهم دانست و گفت : قطعا سرلوحه قرار دادن این سه کلید واژه مهم با توکل به خدا موجب دستیابی شما دانش آموزان به موفقیت خواهد شد .

پروانه در ادامه خطاب به اولیای این آموزشگاه افزود: فرزند پروری یکی از موضوعاتی است شما والدین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و با روش های درست نسبت به تربیت فرزندان خود بپردازید ، شما اولیا باید با رفاقت و دوستی صحیح به فرزندانتان نزدیکتر شوید تا مشکلاتی را که دارند به خوبی درک کنید و از بروز آسیب های اجتماعی احتمالی جلوگیری‌نمایید.

وی در ادامه بیان کرد: ما برای پیشرفت و پیشبرد برنامه هایمان در آموزش و پرورش به همراهی شما اولیا نیاز داریم و شما‌ نیز برای تعیین سرنوشت فرزندانتان ارتباط خود را مدرسه قوی کنید تا نتایج مطلوب و دلخواهی را که بدنبالش هستیم دست پیدا کنیم .

این جلسات با همت معاونت پرورشی و با تدریس جواد توکلی مشاوره هسته مدیریت آموزش و پرورش کلات به صورت دوره ای در تمامی مدارس شهرستان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار