جلسه هم اندیشی مسابقات هنرهای نمایشی آوایی در کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا)- به همت کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشمر هم اندیشی برگزاری ویژه جشنواره نمایش و آوایی در محل دفتر معاونت پرورشی کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی مسابقات هنرهای نمایشی آوایی در کاشمر برگزار شد

حسن رمضانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش کاشمر در این جلسه با قدردانی از فعالیت های انجام شده گفت: نحوه اجرای مسابقات برای اینکه بعدا هنرمندان ترغیب شوند که فارغ از نتیجه ای که گرفته اند در مسابقات آینده شرکت نمایند بسیار مهم است. برای بسیاری از هنرمندان جو هنری موجود از مقام آوردن اهمیت بیشتری دارد بنابراین باید جشنواره ای برگزار کرد که هنرمندان از حضور در آن راضی باشند.
جلیل آخرتی کارشناس فرهنگی و هنری نیز گزارشی از فعالیت های انجام گرفته پیرامون مسابقات فرهنگی و هنری ارائه نموده و گفت : همانطور که قول داده ایم امسال جشنواره ای متفاوت با سالهای قبل برگزار خواهیم کرد به گونه ای که حتی الامکان تمامی گروه ها امکان دعوت از خانواده و دوستان خود را داشته باشند
آخرتی افزود: برنامه اختتامیه را نیز علی رغم فرصت محدودی که داریم درشان هنر و هنرمندان برگزار خواهیم نمود.
در ادامه مجید مقدم مسئول خانه هنرمندان آموزش و پرورش نیز از رایزنی های خود برای افزودن کمیت و کیفیت گروه ها خبرداد و گفت: برای دیدن نمایش ها و عرض خدا قوت به مدارس رفته و موارد لازم به آنها گفته شده و اگر مدرسه ای نیاز به مربی و کارگردان داشته به آنها معرفی شده است.
سایر اعضا نیز پیشنهادات خود را برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن جشنواره ارائه دادند
گفتنی است علیرضا خندرو پیشکسوت موسیقی و سرود کاشمر به عنوان دبیر اجرائی جشنواره سرود و سعید حیدریان به عنوان مسئول برنامه ریزی و پی گیری اختتامیه انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار