مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه‌ی روسای نواحی و مناطق:

21 دستگاه خودرو به نواحی و مناطق 14 گانه استان تخصیص یافت

زنجان (پانا) - جلسه‌ی شورای روسای نواحی و منطق 14 گانه آموزش و پرورش استان زنجان با حضور استاندار و مسئولین مناطق در محل سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
21 دستگاه خودرو به نواحی و مناطق 14 گانه استان تخصیص یافت

رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا یادگار پیامبر اعظم گفت: « این روزها به دلیل پیش و رو بودن انتخابات ایام پرکاری برای دولت و مجموعه‌های مختلف است. یکی از مصادیق تجلی مردم‌سالاری دینی در جامعه‌ی ما مسأله‌ی انتخابات است. دستگاه آموزش و پرورش یکی از دستگاههایی است که به صورت گسترده در انتخابات دخالت دارد.»

رفیعی افزود : «آموزش و پرورش با دو مأموریت ؛ یکی تبیین اندیشه‌ی حضرت امام بابت مشارکت و مردم‌سالاری دینی و دیگری به عنوان یک دستگاه دولتی در خدمت مقام اجرایی استان و فرمانداران است. تمام امکانات مادی و انسانی دستگاه آموزش و پرورش درخدمت اجرای بهینه‌ی انتخابات خواهند بود. آموزش و پرورش در جهت تنویر افکار عمومی و مبانی مشارکتی مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات همه‌ی نیروی انسانی خود را در اختیار استان قرار می‌دهد. تا به تبعیت از فرمایش حضرت امام ، مصلحت نظام و رئیس جمهور محترم به رسالت خود عمل نماید.»

رفیعی به عملکرد یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: « در طول سال گذشته برای ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش چندین مورد به طور خاص پیگیری و به نحو احسن انجام شده‌اند. از جمله‌ی این فعالیت‌ها: افزایش شاخص‌های کمی و کیفی آموزش و پرورش استان. ارتقا کیفیت جایگاه حقوقی آموزش و پرورش. ارتقا در خصوص فرهنگ سازمانی و روابط انسانی، رشد 50 درصدی در حوزه‌ی پرورشی نسبت به سنوات گذشته، عنایت ویژه به آموزش و پرورش در حوزه‌ی ورزش نشاط و شادابی و تجهیز 40 مدرسه با همکاری اداره کل تربیت بدنی به اقلام مورد نیاز ورزشی. در حوزه‌ی تجهیزات جذب خوبی خارج از مجموعه‌ی آموزش و پرورش خصوصا تجهیز کتابخانه‌ها بوده است. مرکز رفاهی شماره 2 آموزش و پرورش تجهیز شده و آماده‌ی بهره برداری است و اینکه21 خودرو خدمت با هزینه‌ی بالغ بر یک میلیاردو 585 میلیون تومان از محل صرفه‌جویی فروش خودروهای فرسوده تهیه و به مناطق تخصیص یافته‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار