جلسه هم اندیشی به مناسبت هفته امور تربیتی در اداره کل شهر تهران

تهران (پانا) - جلسه هم اندیشی به مناسبت هفته امور تربیتی با حضور عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران، سعید شهریاری، معاون نهضت سوادآموزی شهر تهران و حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت شهر تهران و یدالله شهبازبیگی، رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش اداره کل شهر تهران در محل دفتر معاون پرورشی آموزش و پرورش اداره کل شهر تهران تشکیل شد. 

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی به مناسبت هفته امور تربیتی در اداره کل شهر تهران

در این نشست راجع به اهم برنامه های در دست اجرا جهت برگزاری هفته امور تربیتی و معرفی بهتر حوزه پرورشی گفتگو شد. عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران با اشاره به هفته تربیت اسلامی در اسفندماه گفت: هفته تربیت اسلامی بهانه ای است که یادآور شویم هدف از آموزش و پرورش حیات طیبه است. حیات طیبه هدف غایی ناشی از سند تحول بنیادین و ثمره امورتربیتی و تمامی ارکان نظام تعلیم و تربیت است.

وی افزود: امروز باید قدردان شهیدان رجایی و باهنر باشیم که با اندیشه ای پویا و با دوراندیشی امورتربیتی و تربیت اسلامی را پایه گذاری کردند. امورتربیتی و معاونت پرورشی و فرهنگی در طول چهاردهه ثمرات گرانبهایی داشته است.

در ادامه فاطمه نقوی، رییس اداره امور تربیتی شهر تهران گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته امسال جشن هفته تربیت اسلامی پس از برگزاری باشکوه انتخابات در تهران برگزار خواهد شد. تالار اجتماعات امام علی علیه السلام در منطقه میزبان این رخداد و زمان آن دوازدهم اسفندماه در نظر گرفته شده است. نثارگل به مزار شهیدان رجایی و باهنر، تجلیل از خانواده شهدای امورتربیتی، پیشکسوتان تعلیم و تربیت اسلامی و همکاری تشکلهای دانش آموزی از جمله برنامه های هفته تربیت اسلامی است.

حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت شهرتهران با اشاره به اهمیت جایگاه پرورشی گفت: در این نوع برنامه ها حضور تمامی خانواده پرورشی اهمیت دارد تا حتی در حد حضور در یک جشن با شکوه کمی از زحمات این عزیزان مورد تجلیل قرار بگیرند.
همچنین شهبازبیگی، رییس اداره ارزیابی و عملکرد شهر تهران با اشاره به اهمیت ارزیابی برنامه هایی که برگزار می شود، پیشنهاد کرد حتما بعد از برگزاری برنامه های مدنظر در هفته امور تربیتی، نوع و نحوه فعالیت انجام شده ارزیابی شود تا درسالهای بعد این تجربه ثبت شده به اجرای بهتر برنامه ها کمک کند. سعیدشهریاری، معاون نهضت سوادآموزی شهر تهران با اشاره به اینکه 500نفر نیروی آموزشی در نهضت سواد آموزی داریم و خوب است فعالیت پرورشی این افراد هم دیده شود. وی افزود: البته این نوع تقدیرها متقابل است و ما هم در هفته سواد آموزی دوستانی که در این حوزه فعال اند چه به عنوان معلم، مدیر یا معاون پرورشی باشد مورد تقدیر قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار