انتقاد فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از برخی دستگاه‌ها

تهران (پانا) - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با انتقاد از برخی دستگاه‌های کشور گفت محیط بانی یکی از پرخطرترین شغل‌ها است. طی پنج روز اخیر شش محیط بان ما زخمی و بستری شدند این در حالیست که برای محیط بان خواجوی کرمانی که چندی پیش به دست شکارچی فراری که از اشرار محسوب می‌شود با ضربه مستقیم گلوله شهید شد، هیچ کاری انجام نشده است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از برخی دستگاه‌ها

سرهنگ جمشید محبت خانی در مراسم تقدیر از محیط بان محمد بیگی با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن به همسران محیط بانان کشور گفت: همسران محیط بانان، باتوجه به سختی کار همسرانشان در منزل، نقش پدری و مادری را با هم ایفا می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محیط بانانی که فعالیت‌های فرهنگی مانند عکاسی را انجام می دهند، علاوه بر حفاظت از آب و خاک این سرزمین در تحقق شعار ۸۰ میلیون محیط بان هم گام بر می‌دارند که از همه آنان تقدیر می‌شود.

محبت‌خانی در ادامه با اشاره به شرافت شغل محیط بانی گفت: محیط بانی یک عشق است که خدا در انسان‌های فرهیخته نهاده است و لباس محیط بانی لباس مقدسی است و همه باید به این لباس احترام بگذارند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست افزود: مردم باید اهمیت محیط زیست را در آینده فرزندانشان درک کنند زیرا هرجا ما به طبیعت دستبرد زدیم بیشترین ضربه را خوردیم. واقعا ما با محیط زیست سالم، سالم‌تر و با محیط زیست مریض، مریض ترهستیم. اگر از ابتدای حیات بشر تاکنون هر آنچه که بشر به دست آورده نابود شود بهتر از این است که محیط زیست ما نابود شود.

محبت‌خانی با انتقاد از برخی دستگاه‌های کشور گفت: محیط بانی یکی از پرخطرترین شغل‌ها است. طی پنج روز اخیر شش محیط بان ما زخمی و بستری شدند این در حالیست که برای محیط بان خواجوی کرمانی که چندی پیش به دست شکارچی فراری که از اشرار محسوب می‌شود با ضربه مستقیم گلوله شهید شد، هیچ کاری انجام نشده است و اکنون سه ماه است که خانواده او دیگر حقوق نمی‌گیرند.

در پایان این مراسم از محیط بان حمید بیگی با اهدای یک دوربین عکاسی حرفه‌ای تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار