خیرین مدرسه‌ساز ناشران علم، ادب و فرهنگ هستند

تهران (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران تاکید کرد خیرین مدرسه‌ساز کسانی هستند که در ساختن بناهای دانش فعالیت کردند تا فرزندان تمدن‌ساز کشور در این فضاها کشورمان را در عرصه علمی دنیا سربلند کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز ناشران علم، ادب و فرهنگ هستند

امیر نعمت بنی‌آدم، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران در مراسم افتتاحیه دبستان دختران مولود اسلامیه منطقه ۸ تهران با بیان اینکه در گلستان علم و ادب افرادی هستند که باید به آنان به‌عنوان ناشر علم و ادب و فرهنگ احترام گذاشت گفت: «این افراد معمارانی هستند که در ساخت بناهای دانش فعالیت کردند. تمدن ایران ما تمدنی مثال‌زدنی است که با این علم و فرهنگ فرزندان برومندی در المپیادهای علمی ما را جز ششمین کشور دنیا قلمداد می‌کنند.»

او ضمن گرامیداشت یاد مرحوم دکتر حافظی و دیگر خیرین مدرسه‌ساز افزود: «مرحوم میرزاخانی در ایران و دنیا برای کشورمان افتخار بزرگی بود. امیدوارم دانش‌آموزان ما جوانان سرافرازی باشند که برای ایرانیان همیشه افتخار آفریدند.»

بنی‌ادم گفت: «خیرین مدرسه‌ساز با خدا راز دلی دارند که فقط خدا می‌داند‌، خیرین با خدا مقوله دیگری دارند و نظر کرده او هستند. باید نادیات لایق باشد تا خیرین هنر خرج کردن داشته باشند و در این راه گام بردارند.»

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران در پایان تاکید کرد سالیان سال در خدمت دکتر حافظی بودم تا در این ماموریت الهی گام بردارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار