ادعای عجیب دو برادر و یک ماجرای اخاذی

تهران (پانا) - دو برادر که به‌همراه دوستشان به اتهام اخاذی و آدم ربایی بازداشت شده‌اند در بازجویی‌ها مدعی شدند برای پس گرفتن پول‌هایشان از یک دختر دست به این کار زده بودند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ادعای عجیب دو برادر و یک ماجرای اخاذی

به‌گزارش ایران، چند روز قبل مأموران کلانتری 137 نصر هنگام گشت در خیابان متوجه درگیری بین سه مرد جوان شدند اما وقتی نزدیک رفتند دو نفر از آنها با دیدن مأموران سوار یک خودروی پژو 206 که راننده‌ای هم پشت فرمانش بود شده و از محل متواری شدند. اما مأموران موفق شدند شماره پلاک خودرو را یادداشت کنند.

مرد جوان به‌نام آرش در بازجویی گفت: من طراح دکوراسیون هستم و سوار بر خودروام از خیابان ستارخان در حال عبور بودم که زن جوانی را کنار خیابان به انتظار ماشین دیدم. از آنجایی‌که هوا سرد بود او را سوار کردم تا به مقصد برسانم. در خیابان شهرآرا بودم که ناگهان یک خودروی پژو 206 نوک مدادی با سه سرنشین راهمان را سد کرد. آنها یک کلت کمری داشتند و خودروشان نیز مجهز به چراغ گردان بود، از من خواستند که از خودرو پیاده شوم اما زن جوان با دیدن آنها فرار کرد. از من پرسیدند چه نسبتی با آن خانم داشتم. می‌خواستم توضیح دهم که گفتند باید به آنها پول بدهم بعد هم 200 هزار تومان پول نقد و 500 هزار تومان برایشان کارت به‌کارت کردم اما آنها پول بیشتری می‌خواستند که درگیر شدیم و پلیس رسید.
با شروع تحقیقات مشخص شد خودروی پژو 206 متعلق به زنی به‌نام فرنگیس است. این زن پس از احضار گفت: دو پسر به‌نام‌های فرداد و فرزاد دارم که مغازه لباس‌فروشی دارند شب حادثه نیز خودروام در اختیار پسرهایم بوده است.

بلافاصله دو برادر بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.
فرزاد، برادر بزرگ‌تر در تحقیقات گفت: من خلافکار نیستم بلکه فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی هستم و در دو فیلم معروف نیز از دستیاران و عوامل پشت صحنه فیلم بودم. چندی قبل در خیابان ستارخان زن جوانی را که به انتظار خودرو بود سوار کردم. آن‌روز برای انجام کاری 15 میلیون تومان دلار و طلا داخل داشبورد ماشینم بود. شیما، زن جوان از من خواست برایش آبمیوه بخرم و من هم ماشین را در کنار خیابان متوقف کردم و به‌سراغ آبمیوه فروشی رفتم. وقتی با آبمیوه‌ها برگشتم از شیما و طلاها و دلارهایم خبری نبود. زن ناشناس پس از سرقت 15 میلیون تومان دلار و طلا فرار کرده بود.

مرد جوان ادامه داد: می‌خواستم از شیما شکایت کنم اما مدرکی نداشتم که ثابت کنم، از طرفی نمی‌توانستم از فکر دلارها و طلاهایم هم بیرون بیایم. برادرم گفت به‌همان خیابان برویم شاید بتوانیم او را پیدا کنیم. حدود دو ماه دنبال او گشتیم تا اینکه روز حادثه در حالی‌که برادرم و دوستم سوار ماشین بودند شیما را دیدم. او سوار خودروی یک مرد جوان شد آنها را تعقیب کردیم تا شیما را به دام بیندازیم. ما قصدمان اخاذی نبود. وقتی شیما فرار کرد فکر کردیم مرد جوان با شیما همدست است و می‌توانیم 15 میلیون تومانمان را از او بگیریم. اسلحه‌مان هم قلابی بود.

با اظهارات دو برادر، هویت سومین متهم این پرونده نیز شناسایی و به‌دستور بازپرس ایرد موسی، مرد جوان بازداشت شد. به‌دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت سه متهم در اختیار مأموران پلیس قرار داده شده و بررسی‌ها در رابطه با اظهارات آنها ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار